ممنوعیت برگزاری مراسم چهارشنبه انتها سال در تالارها و اماکن

به گزارش مجله آیرخ، سرهنگ محمدرضا آمویی بر ممنوع بودن برگزاری هرگونه مراسمی تحت عنوان جشن چهارشنبه آخر سال در تالارها و اماکن تاکید نمود.

ممنوعیت برگزاری مراسم چهارشنبه انتها سال در تالارها و اماکن

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: طی روزهای اخیر بعضی از تالارها و باغ تالارها، کافی شاپ ها و مجموعه های تفریحی و گردشگری و ... اقدام به تبلیغ جهت برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال در فضای مجازی نموده اند.

وی ادامه داد: شهروندان در جریان باشند برگزاری هرگونه جشنی تحت عنوان مراسم چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) ممنوع بوده و هیچ مجوزی برای این کار صادر نشده است.

سرهنگ آمویی توضیح داد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بازرسی اتاق اصناف از عصر فردا (سه شنبه - 26 اسفند) نسبت به انجام بازرسی از تالارها و واحدهای صنفی اقدام و در صورت مشاهده با متخلفان برابر قانون برخورد می نمایند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه همچنین به خانواده ها و شهروندان توصیه کرد از حضور در چنین اماکنی پرهیز نمایند چرا که این جشن ها غیرقانونی و با خاطیان برخورد می گردد.

وی توضیح داد: با توجه به شیوع کرونا به شهروندان توصیه می گردد جشن مراسم سنتی چهارشنبه اخر سال را به صورت محدود و کوچه محور برگزار نمایند تا هم از شیوع این ویروس جلوگیری و هم مسئله ای برایشان ایجاد نگردد.

سرهنگ آمویی در سرانجام گفت: پلیس برای امنیت مردم و آرامش خانواده ها در کنارشان حضور دارد و اجازه سوء استفاده به بعضی فرصت طلبان نمی دهد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1726

به "ممنوعیت برگزاری مراسم چهارشنبه انتها سال در تالارها و اماکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت برگزاری مراسم چهارشنبه انتها سال در تالارها و اماکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید