هرآنچه باید درباره اصول ست کردن کیف و کفش بدانید

به گزارش مجله آیرخ، همواره لازم نیست برای داشتن یک استایل نو حتما به خرید بروید یا اینکه هزینه زیادی نموده باشید. این موضوع درباره کیف و کفش هم صدق می نماید. تا همین امروز خیلی از افراد فکر می کردند که برای ست کردن کیف و کفش حتما باید رنگ هایی را انتخاب نمایند که یا عین هم باشند، یا اینکه سایه ای از رنگ های شبیه به یکدیگر را داشته باشند. اما امروز دیگر اصول ست کردن کیف و کفش یا دیگر لباس ها کاملا با گذشته فرق دارد. اگر به عکس های قدیمی خود نگاه کنید خواهید دید که افراد عادت داشتند که مانتو، روسری و شلوار یک رنگی را به تن نمایند. ولی در ترندهای مد سال های اخیر، یک رنگ پوشیدن کاملا جایگاه خود را از دست داده است. برای داشتن یک استایل خوب با کیف و کفش مناسب، کافی است که در انتخاب رنگ ها و مدل ها کمی هوشمندانه عمل کنید.

هرآنچه باید درباره اصول ست کردن کیف و کفش بدانید

در این متن از مجله خبرنگاران در نظر داریم که چند اصل ساده برای ست کردن کفش کیف را در اختیار شما قرار دهیم. اصولی راحت که با توجه به آن ها استایل شما کاملا متفاوت خواهد شد. با ما همراه باشید.

چند اصل ساده ولی حیاتی برای ست کردن کیف و کفش

اولین موضوعی که باید در نظر داشته باشید این است که امروزه خوش استایل بودن احتیاج به کمی ریسک دارد. یعنی شما باید در ست کردن رنگ ها و جنس های مختلف جسارت زیادی داشته باشید.

جنس های مختلف را با هم ترکیب کنید

از اینکه یک بوت چرمی را با کیفی از جنس جیر در کنار یکدیگر قرار دهید، اصلا هراس نداشته باشید. لازم نیست حتما کیف و کفش شما از یه جنس باشند. کافی است برای یک بار هم که شده این کار را امتحان کنید، نتیجه شگفت آور خواهد بود. البته برعکس این موضوع نیز قابل آنالیز است. یعنی یک بوت جیر به همراه کیفی از جنس چرم، استایل شما را دگرگون خواهد نمود.

سادگی و زمینه های طرح دار را در کنار یکدیگر قرار دهید

اگر یک کفش طرح دار دارید و روی آن نقش هایی از گل قرمز دیده می گردد، پیشنهاد ما این است که کیف شما تک رنگی از نقش کفش، یعنی قرمز باشد. اگر کیف را نیز طرح دار انتخاب کنید، نباید انتظار یک استایل مجذوب نماینده را داشته باشید. بر عکس این موضوع نیز صادق است. در صورتی که کفش تان ساده و بدون طرح است بهتر است که کیف کمی شلوغ تر انتخاب گردد. البته در این قسمت باید به مقدار شلوغی بخش های دیگر آیتم های استایل خود مثل مانتو، شلوار و روسری نیز دقت کنید. برترین حالت این است که تنها یک عنصر از استایل تان طرح زیادی داشته باشد.

رنگ های براق و مات را در کنار هم قرار دهید

اگر دوست دارید که کیف و کفش تان در یک پالت رنگی قرار داشته باشند، بهتر است برای مجذوب نماینده کردن این ست، حداقل در انتخاب جنس کمی جسارت به خرج دهید. به عنوان مثال ست کردن یک کفش سفید مات با کیفی براق از رنگ طلایی خیلی روشن، یک انتخاب هوشمندانه است. همه ما این را می دانیم که دو رنگ بژ و قهوه ای رنگ هایی خنثی و ایدئال هستند که با انواع استایل ها هم خوانی دارند. حال پیشنهاد ما این است که رنگ بژ را از دسته رنگ های براق انتخاب کنید در حالی که کیفتان ترکیبی از رنگ کرم یا قهوه ای مات است. پوشیدن این ترکیب با یک کت نخودی رنگ، استایلی ساده و در عین حال خیره نماینده خواهد ساخت.

از انتخاب دو طرح مختلف، هراس نداشته باشید

لازم نیست که حتما کیف و کفش شما هر دو طرحی ساده یا پلنگی داشته باشند. قرار دادن دو طرح مختلف در کنار هم باعث تکمیل استایل شما می گردد. انتخاب یک کفش ساده کرم یا قهوه ای رنگ با کیفی پلنگی مخمل که رنگ غالب آن مخالف رنگ کفش باشد، یک انتخاب جسورانه و در عین حال زیبا است.

چطور یک کیف دستی مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه مدل کیف دستی مناسبی را انتخاب کنیم که با کفش یا بوتی که به پا نموده ایم، همخوانی داشته باشد؟ در واقع، بسیار ساده است. فقط کافی است که به جزئیات نگاه کنید. شما به راحتی می توانید یک کفش اسپورت، یک کفش راحتی یا کفش میهمانی را از یکدیگر تشخیص دهید، این موضوع درباره کیف ها نیز به راحتی قابل تشخیص است. به عبارتی کیف ها نیز مدل های مختلفی دارند که برای اهداف مختلف نیز استفاده می شوند. شما ساک های ورزشی را به خوبی می توانید از دیگر کیف های موجود در بازار تشخیص دهید، یا مثلا یک کیف میهمانی به راحتی یک کیف روزمره که با خود به دانشگاه می برید، نخواهد بود. اما نکته قابل توجه این است که بهتر است کیف مهمانی را با یک کفش مهمانی ست کنید نه یک کفش اسپورت. این هوشمندی شما را نشان می دهد. پس قدم اول دسته بندی کیف ها، توجه به جزئیات است و قدم دوم قرار دادن کیف و کفش های یک دسته در گروه است.

دراین قسمت بهتر است که به شکل و فرم کفش و کیف ها نیز دقت کنید. به عنوان مثال بهتر است که کفش مربوط به جشن و مهمانی را با یک کیف گرد ست کنید در حالی که کیف های اداری نباید جزئیات طلایی مثل زنجیر داشته باشند. کیف های اداری معمولا مستطیل یا مربعی شکل هستند و سادگی آن ها اولویت است. این کیف ها را می توانید با انواع کفش های اسپورت و راحتی بهره ببرید.

البته به این موضوع نیز دقت کنید که درست است که ترندهای سال های اخیر کمی جسورانه تر بوده است، اما بهتر است که در انتخاب رنگ ها سلیقه بیشتری به خرج دهید. پالت های مشترک اصلی ترین موضوعی است که باید به آن دقت کنید. به عنوان مثال رنگ های گرم را با رنگ گرم ست کنید و رنگ های سرد را در کنار رنگ سرد قرار دهید.

  • آنالیز 4 کیف زنانه مقرون به صرفه قیمت با طراحی مختلف

چرا خانم ها به کیف علاقه زیادی دارند؟

سوال جالبی است، اما مانند بسیاری از سوالات جالب دیگر، این سوال نیز پاسخ روشنی ندارد. کیف برای بعضی آنقدر گزینه مهمی است که حتی حاضرند برای داشتن طرح های تازه آن به مقدار یک ماشین هزینه نمایند. اما بعضی به آن به عنوان یک لوازم جانبی نگاه می نمایند.

علت شما برای خرید کیف هر چه که باشد، زیبایی آن در کنار کارایی، کیف ها را به یک اکسسوری ضروری تبدیل می نماید. به همین علت است که انواع مختلفی از کیف ها وجود دارند و شما برای هر موقعیتی می توانید نوع متفاوتی از کیف را بهره ببرید.

در این قسمت 14 مدل کیف را معرفی خواهیم کرد که ضروری است در کمد لباسی خود داشته باشید.

14 مدل کیف زنانه

لطفاً توجه داشته باشید که بعضی از کیف ها از نظر ویژگی ها و عملنمودهایشان با هم هم پوشانی دارند یعنی می توانید آن ها را به جای یکدیگر نیز بهره ببرید.

  • کیف پاسپورتی یا کلاچ چیست و چگونه می توانید از آن در استایلتان بهره ببرید؟

1. کیف های دستی

این کیفی است که می تواند وسایل ضروری را حمل کند و همچنان استایل شما را نیز حفظ کند.

2. کیف Hobo

این یک کیف بزرگ است و از مواد نرم با شکلی شلخته ساخته شده است. این کیف ظاهری متفاوت دارد و برای استایل های غیر رسمی استفاده می گردد.

3. کیف Tote

کیفی مستطیل شکل چرمی و محکم که دارای دسته های کوتاه و میانه است و برای بیشتر خریدهایی که خانم ها انجام می دهند به مقدار کافی جادار است.

4. کیف Duffle

این کیف با دو طرف صاف و گرد است و با زیپ بالا بسته می گردد. این یک کیف جادار بزرگ است.

5. کیف Messenger

این ها کیف های سایز میانهی هستند که در جلوی آن یک فلپ وجود دارد. معمولاً بند بلندی دارد و به صورت ضربدری پوشیده می گردد. نام دیگر این کیف، کیف پیک است.

6. کوله پشتی

این مدل یک کیف محکم است که در پشت بدن با دو بند حمل می گردد. معمولا برای مسافرت از این نوع کیف ها استفاده خواهد شد.

7. کیف Satchel

این یک کیف مستطیل شکل است که در جلو با سگک تک یا دوبل بسته می گردد و معمولاً بند بلندی دارد.

8. کیف سطلی شکل

این کیف دارای ته صاف، بند کشی برای بسته شدن در و بند بلند است. بعلاوه این کیف سایز میانهی دارد.

9. کیف بولر

این مدل یک کیف سایز میانه با دسته های کوتاه است. کیف دارای شکل مشخصی از یک گنبد در بالا است. نام کیف از کیسه های توپ بولینگ الهام گرفته شده است.

10. کیف آویزان به مچ دست

یک کیف دستی کوچک با یک بند حمل کوتاه شبیه به یک دستبند است.

11. کیف Saddle

این کیف ها، کیف هایی با فلپ و بندهای متقاطع بلند هستند. آن ها شبیه کیسه هایی هستند که قبلاً بر روی زین اسب آویزان می شدند، از این رو این نام را برای آن انتخاب نموده اند.

12. کیف ساحلی

کیسه های بزرگ ضد آب ساخته شده از پلاستیک که برای حمل وسایل به ساحل استفاده می گردد.

13. کیف دوشی

این مدل، کیفی است که روی شانه خود آویزان می کنید. معمولا بند بلندی دارد و بیشتر دانشجوها از این کیف استفاده می نمایند.

14. کیف Miniaudiere

این مدل کیف ها خیلی کوچک هستند و برای مهمانی استفاده می شوند. دو لولای اصلی دارد و جنسشان معمولا خیلی محکم است، با جزییات ظریف تزیین شده اند و برای حمل موبایل و وسایل خیلی کوچک در مهمانی استفاده می شوند.

در نهایت اینکه

همانطور که متوجه شدید تنها چند اصل ساده می تواند شما را از سردرگمی ست کردن کیف و کفش در استایل نجات دهد. کافی است که به جزئیات کمی دقت کنید و قوانین قدیمی مربوط به استایل و مد را به کلی فراموش کنید. از ست کردن جنس ها و رنگ های مختلف ابایی نداشته و کمی شجاعت بیشتری داشته باشید.

منابع: outfitideashq, sewguide

منبع: دیجی استایل
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2213

به "هرآنچه باید درباره اصول ست کردن کیف و کفش بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرآنچه باید درباره اصول ست کردن کیف و کفش بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید