ناکافی بودن آموزش باعث فاصله دانشگاه با صنعت شده است

به گزارش مجله آیرخ، عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه با اشاره به عوامل اغفال و فاصله قشر دانشگاهی با صنعت گفت: ناکافی بودن آموزش در این عرصه از یک سو و عقب ماندگی صنعت باعث شده تا این رشته آنطور که باید نتواند ظرفیت های خود را آزاد کند.

ناکافی بودن آموزش باعث فاصله دانشگاه با صنعت شده است

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، نشست تخصصی از ایده تا محصول با حضور دانشجویان مهندسی شیمی و انجمن های علمی مهندسی شیمی دانشگاه ارومیه و صنعتی ارومیه برگزار گردید.

محمد طسوجی، دبیر قرارگاه شهید طهرانی مقدم استان با بیان لزوم عملی شدن ایده های دانشجویی با پشتوانه مهارت در راستای ایجاد انگیزه در دانشجویان و ترسیم منظره روشن برای حداقل 5 سال اخیر گفت: باید محصولات و به طبع آن ایده های دانشجویان باید بازار محور بوده تا شاهد جهش در کسب و کار ها و شرکت های دانش بنیان شیمی و مهندسی شیمی باشیم.

مجتبی نصیری نژاد، هیئت علمی دانشگاه ارومیه و مدیر عامل شرکت فناور چیچست پلیمران صنعت با اشاره به عوامل اغفال و فاصله قشر دانشگاهی با صنعت بیان نمود: از جمله این عوامل میتوان به ناکافی بودن آموزش در این عرصه از یک سو و عقب ماندگی صنعت از سوی دیگر دست به دست هم داده تا این رشته انطور که باید نتوانسته ظرفیت های خود را آزاد کند.

نصیری نژاد در ادامه ابراز داشت: از ویژگی افراد خلاق، زاویه دید متفاوت نسبت به مسائل میتوان اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2266

به "ناکافی بودن آموزش باعث فاصله دانشگاه با صنعت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکافی بودن آموزش باعث فاصله دانشگاه با صنعت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید