نقره داغ 39 راننده و جریمه 2400 خودرو در طرح ضربتی برخورد با مخدوشی پلاک!

به گزارش مجله آیرخ، جانشین پلیس راهور پایتخت ازجریمه 2400 راننده که اقدام به پوشش پلاک خودروی خود نموده بودند اطلاع داد.

نقره داغ 39 راننده و جریمه 2400 خودرو در طرح ضربتی برخورد با مخدوشی پلاک!

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور پایتخت از تشدید طرح برخورد با تخلفات پلاک در پایتخت اطلاع داد.

سرهنگ موسوی پور در تشریح خبر فوق گفت: طرح تشدید و اجرای گسترده برخورد با تخلفات پلاک در شهر تهران در دستور کار جدی پلیس راهور تهران عظیم قرار گرفته و رانندگانی که در اعداد و ارقام پلاک خودروی خود تغییر ایجاد نموده و اقدام به پوشش پلاک نمایند، متوقف شده و مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

وی گفت: با آغاز ممنوعیت های تردد شبانه که با ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا ابتدا از ساعت 21 تا 4 صبح و بعدا به ساعت 22 الی 3 صبح تغییر پیدا کرد تعداد معدودی از رانندگان جهت تردد در این ساعات اقدام به پوشش یا مخدوشی پلاک خودروی خود کردند که پلیس راهور تهران عظیم از همان ابتدا با این نوع تخلفات برخورد کرد.

وی توضیح داد: در ساعات ابتدایی روز نیز بعضی از رانندگان به جهت ورود به محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوا و قبل از رسیدن به دوربین های محدوده طرح ترافیک اقدام به مخدوشی و پوشش پلاک نموده و بعد از رد شدن از آن مجدد این پوشش ها را برداشته و به راه خود ادامه می دهند غافل از اینکه تمام این اقدامات و تخلفات توسط دوربین های محدوده ثبت می گردد.

جانشین پلیس راهور پایتخت اضافه نمود: با توجه به افزایش و انجام تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک در شهر تهران، پلیس راهور تهران عظیم ، برخورد با این نوع تخلف را از دیروز در دستور جدی کار خود قرار داده و به صورت محسوس و نامحسوس چه به وسیله دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک و چه با حضور فیزیکی کارکنان در محدوده کنترل ترافیک اقدام به برخورد با متخلفان نموده است.

وی گفت: پلیس راهور تهران عظیم به وسیله اداره اجرائیات و اطلاعات دریافتی از دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک و با اقدامات فنی خاص ، پلاک و مشخصات رانندگانی را که به هر نحو اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک می نمایند استخراج و آنها را مورد شناسایی و اعمال قانون قرار داده و تخلف مربوطه را در سوابق تخلفاتی آنها ثبت می نماید.

سرهنگ موسوی پور توضیح داد: پلیس راهور تهران عظیم در دو مرحله صبح ها و در ساعات طرح ترافیک و هم هنگام اعمال محدودیت های شبانه کرونایی و در ساعات منع تردد با رانندگانی که اقدام به مخدوشی پلاک نمایند برخورد قانونی نموده و علاوه بر اعمال قانون و توقیف، تشکیل پرونده داده و به مراجع قضایی و دادسرا معرفی می نماید.

جانشین پلیس راهور پایتخت اظهار داشت: در اجرای این طرح از روز گذشته تعداد 2431 راننده متخلف که تخلف پوشش پلاک انجام داده بودند مورد اعمال قانون قرار گرفته و تعداد 39 خودرو نیز در بحث مخدوشی پلاک ضمن اعمال قانون به پارکینگ منتقل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1806

به "نقره داغ 39 راننده و جریمه 2400 خودرو در طرح ضربتی برخورد با مخدوشی پلاک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقره داغ 39 راننده و جریمه 2400 خودرو در طرح ضربتی برخورد با مخدوشی پلاک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید