تور ارزان ترکیه: هتل آنمون در آنکارا

به گزارش مجله آیرخ، هتل 4 ستاره آنمون در آنکارا

ترکیه، کشوری است که در بیشتر فصل ها و اوقات سال دارای گردشگران زیادی به سمت خود است. از این رو آنکار مرکز این کشور در سال های اخیر با برگزاری فستیوال ها و بعلاوه کنسرت های مختلف سعی در جذب جهانگرد نموده است. جهانگرد هایی که می خواهند به شهر آنکارا بروند عمدتا برایشان این سوال پیش می آید که کجا اقامت گزینند. خبرنگاران در پاسخ به این سوال اطلاعاتی درباره یکی از هتل های 4 ستاره این شهر به نام هتل آنمون و بعلاوه نحوه رزرو اقامت در آنجا آماده نموده است، پس با ما همراه باشید.

تور ارزان ترکیه: هتل آنمون در آنکارا

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

ترکیه این روزها به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در اقشار مختلف جوامع قرار گرفته است. تنوع هدف در این سفر بسیار بالاست، عده ای بنا بر جاذبه های توریستی و تفریحی می خواهند به این کشور بروند و عده ای دیگر بنابر اهداف کاری، تحصیلی و یا حتی اقامت سفر خود را برنامه ریزی می نمایند. نکته ای که در تمامی این افراد مشترک است نیاز به رزرو هتل و همینطور خرید بلیط هواپیما هست. در شهرهای ترکیه هتل های زیادی وجود دارد ، هتل آنمون یکی از برترین هتل ها این کشور می باشد، که جزء رده هتل های لاچکری بنا بر 4 ستاره ای که دارا هست، قرار می گیرد. فاصله این هتل تا میدان Kizilay 950 متر و تا فرودگاه 28 کیلومتر می باشد. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی و ترکی صحبت می نمایند.

اتاق ها

تمام اتاق های هتل آنمون دارای تلویزیون با شبکه های مختلف و بعلاوه دستگاه دی وی دی هستند که به راحتی می توانید اگر نمی خواهید از هتل بیرون بروید زمان تان را به خوبی سپری کنید. این مجموعه به طور کلی دارای 78 اتاق است که در آن سوییت های اختصاصی به منظور ماه عسل نیز ارائه شده است. بعضی از اتاق های این هتل رو به منظره ها زیبایی از شهر آنکارا واقع شده است. تمام اتاق ها وای فای رایگان دارند و حمام اختصاصی آن ها دارای یک دوش و به منظور رفاه حال مسافران یک سری لوازم آرایشی، سشوار و بعلاوه دمپایی برای آنها در نظر گرفته شده است. از جمله امکانات رفاهی که برای تمامی اتاق ها وجود دارد، دارا بودن سیستم تهویه هست تا اتاق های هتل فضایی مطبوع برای اقامت داشته باشند.

رستوران

هتل آنمون در آنکارا ترکیه دارای رستوران و کافه جهت پذیرایی از میهمانا خود هست. مسافرانی که در این هتل اقامت نموده اند می توانند از رستوران و کافه که دارای فضایی پر انرژی و آرامش بخش است بهره ببرند. بعلاوه در این هتل امکان سرو صبحانه در اتاق ها هم وجود دارد. شما تنها باید اعلام کنید که می خواهید صبحانه خود را در اتاقتان میل کنید خدمه هتل این امکان را برایتان فراهم می آورند.

اتاق دیدار

هتل آنمون پذیرای برگزاری جلسات کاری، آموزشی و سمینارهای شما می باشد. با توجه به اولویتی که برای برگزاری جلسات خود دارید می توانید به هتل اعلام کنید تا بنا بر موضوع جلسه امکانات مورد نیاز شما در اتاق ها فراهم شود. اتاق های مربوط به برگزاری جلسات تجهیز به آخرین دستگاه ها و فن آوری های روز جهان شده اند و بعلاوه امکان ارائه خدمات در ظرفیت های مختلف را دارا است. نکته قابل بیان این می باشد که حتما چند روز قبل از برگزاری جلسات خود به هتل اطلاع بدهید.

سیستم WiFi

این روزها یکی از دغدغه های افراد در جهان دسترسی به اینترنت است، بخصوص در سفر چرا که می خواهند مکان های دیدنی آن شهر را جستجو نمایند و یا از حال و هوای خود به دوستان و آشنایانشان اطلاع بدهند. از همین رو هتل آنمون این امکان را در سراسر محوطه هتل و بعلاوه تمامی اتاق فراهم آورده است. تا مسافران بتوانند از سیستم اینترنت رایگان هتل بهره مند شوند.

استخر

هتل آنمون جزء هتل های 4 ستاره شهر آنکارای ترکیه هست، از همین رو سعی دارد تا امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران خود فراهم آورد. هتل آنمون ترکیه دارای یک استخر سرپوشیده هست که مسافران می توانند با اقامت در این هتل از آن بهره ببرند. با یک شیرجه عمیق در استخر هتل می توانید، روزتان را پر انرژی شروع کنید. بعلاوه سرپوشیده بودن این هتل سبب می شود تا مسافران بتوانند در تمام فصل های سال از استخر بهره مند شوند.

باشگاه ورزشی

هتل آنمون ترکیه واقع در شهر آنکارا دارای یک باشگاه مجهز 24 می باشد، و برای افرادی که ورزش جزء لاینفک زندگی روزمرشان است این امکان را فراهم می آورد تا در سفر از آن غافل نشوند. تجهیزات مدرن این باشگاه با آخرین دستگاه های روز جهان در خدمتتان هستند.

خدمات عمومی

هتل آنمون دارای یک پارکینگ خصوصی رایگان برای مسافران خود هست به این صورت که اگر مسافرانی ماشینی در شهر ترکیه اجاره نمایند یا بنا بر هر شرایطی که اقدام به اقامت در این هتل نموده اند و دارای اتومبیل هستند، نگرانی بابت پارک و بعلاوه امنیت وسیله نقلیه خود نداشته باشند زیرا این هتل فکر همه چی را نموده و پارکینگی اختصاصی برای مسافران خود احداث نموده است. میز پاسخویی 24 ساعته به همراه محلی به منظور نگهداری چمدان هایتان برای شما همیشه فراهم است. هتل آنمون دارای امکانات ویژه ای برای معلولین هم می باشد، تا این قشر از جامعه هم بتواند از سفر خود لذت کافی را ببرد. بعلاوه یک صرافی جهت تبدیل ارز در هتل وجود دارد. تا در این مجموعه شما هیچ گونه احساس نیازی نداشته باشید.

قوانین هتل آنمون

هتل آنمون هم مانند تمامی هتل ها دارای قوانینی هست که باید رعایت شود. در این مجموعه ساعت تحویل اتاق به گردشگران 14:00 بوده و تخلیه آن در ساعت 12:00 انجام می شود. هزینه کنسل کردن اتاق ها با توجه به اتاقی که شما رزو نموده اید محاسبه می شود. بعلاوه برای بچه ها زیر 6 سال در صورتی که نیازی به تخت نداشته باشند هزینه ای دریافت نمی شود و رایگان است اما اگر نیاز به تخت داشته باشید باید مبلغ 15 یورو به هتل پرداخت کنید. در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه وجود دارد. در این هتل اجازه ورود حیوانات وجود ندارد. هنگام رزرو هتل در آنکارا می توانید تمام این قوانین را در سایت خبرنگاران بخوانید.

منبع : anemonhotels.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2199

به "تور ارزان ترکیه: هتل آنمون در آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: هتل آنمون در آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید