هزینه های مسکن 40 تا 50 درصد حقوق خانواده ها را می بلعد

به گزارش مجله آیرخ، عبدالملکی گفت: متاسفانه با شرایط الان هزینه های مسکن 40 تا 50 درصد حقوق خانواده ها را می بلعد و باید مسائل خانواده حل گردد.

هزینه های مسکن 40 تا 50 درصد حقوق خانواده ها را می بلعد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حجت عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه در مراسم تحویل 1400 واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول اظهار کرد: به خانواده های دارای معلول باید بیشتر از این ها رسیدگی گردد حوزه مسکن و تهیه مسکن برای جامعه اسلامی بسیار پر اهمیت است و حاکمیت وظیفه دارد از بیت المال برای کسانی که مسکن ندارند و در تهیه آن ناتوان هستند هزینه کند حوزه مسکن خیلی مهم است و پایه اصل 31 قانون اساسی شده است.

او اضافه کرد: معلولان در زندگی حقی دارند و به همین علت قرار است دولت سامانه را در نظر بگیرد تا حق معلولین پایمال نگردد اگر در قسمتی هم معلولان ناتوان باشند حاکمیت ورود کند.

او ادامه داد: علاوه بر 3500 خانواده ای که تا سال آینده منازل خود را تحویل می گیرند، بر اساس آمار بهزیستی 10 هزار خانواده دارای دو معلول دیگر هم چشم به انتظار تامین مسکن هستند.

عبدالملکی گفت: تحویل هزار و چهارصد واحد بسیار خوشایند است و امیدوارم مابقی واحد ها تا آخر سال جاری یا سال آینده آماده گردد. برای خانواده های دارای دو معلول نداشتن مسکن معضل بزرگی است و باید برای 10 هزار خانواده به جای مانده هم تفاهم نامه هایی امضا گردد تا دغدغه مسکن نداشته باشند.

وزیر کار و رفاه گفت: متاسفانه با شرایط الان هزینه های مسکن 40 تا 50 درصد حقوق خانواده ها را می بلعد و با تهیه مسکن 50 درصد مسئله مالی خانواده ها را حل می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2018

به "هزینه های مسکن 40 تا 50 درصد حقوق خانواده ها را می بلعد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های مسکن 40 تا 50 درصد حقوق خانواده ها را می بلعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید