هشدار به توریستان درباره آب ملخ ، ماجرای ناپدید شدن 2 توریست در اصفهان

به گزارش مجله آیرخ، فرماندار سمیرم از جستجوی 3 روزه برای یافتن 2 جهانگرد در روستای آب ملخ شهرستان سمیرم اطلاع داد.

هشدار به توریستان درباره آب ملخ ، ماجرای ناپدید شدن 2 توریست در اصفهان

به گزارش خبرنگاران، مراد الیاس پور فرماندار سمیرم درباره ناپدید شدن 2 توریست در روستای آب ملخ شهرستان سمیرم اظهار کرد: 2 توریست اصفهانی که برای گردش به روستای آب ملخ سمیرم رفته بودند از روز پنجشنبه 27 مرداد ناپدید شده اند. منطقه آب ملخ آبشاری به نام تخت سلیمان دارد که به علت خطر زیاد آن، نرده های فلزی و علائم هشداردهنده برای حفاظت از توریستان در این منطقه نصب شده است که ظاهراً این 2 توریست به نام های احمدیان و سیستانی به این علائم هشداردهنده توجهی ننموده اند و از نرده های فلزی عبور نموده اند.

وی اضافه نمود: بعد از نرده ها صخره های خطرناکی وجود دارد که در زیر این صخره ها رودخانه ای خروشان در جریان است و آب در این ناحیه شتاب زیادی دارد. به احتمال قوی این 2 توریست داخل آب رفته اند و شدت جریان رودخانه آنان را با خود بُرده است.

فرماندار سمیرم گفت: در سه روز گذشته تیم های هلال احمر مشغول جستجو برای یافتن این دو توریست هستند و فعلاً آبِ رودخانه گل آلود است و تا به امروز این جستجوها بی حاصل بوده است، اما عملیات جستجو کماکان ادامه دارد.

الیاس پور با بیان اینکه با توجه به شرایط، احتمال زنده بودن توریستان اصفهانی ضعیف است، توضیح داد: به هر حال جستجو تا یافتن این 2 نفر ادامه خواهد داشت. البته درخواست نیروهای بیشتر برای جستجو به اصفهان داده ایم.

وی گفت: اگر این 2 توریست غرق شده باشند، احتمال اینکه جریان آب اجساد آنان را تا 15 کیلومتر بُرده باشد، وجود دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2301

به "هشدار به توریستان درباره آب ملخ ، ماجرای ناپدید شدن 2 توریست در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به توریستان درباره آب ملخ ، ماجرای ناپدید شدن 2 توریست در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید