واتساپ قصد اضافه کردن بخشی برای اطلاع رسانی درباره قابلیتهای جدید این پیامرسان را دارد

به گزارش مجله آیرخ، پیامرسان واتساپ یکی از پیامرسان های بسیار قدیمی موجود در فروشگاه های نرم افزاری است که نزدیک به چند سال است مالکیت آن به شرکت فیسبوک واگذار شده و در حال حاضر فیسبوک مالک آن است. در چند سال اخیر این پیامرسان سعی نموده است تا جای ممکن قابلیت های بیشتری را در دسترس کاربران قرار دهد تا از این طریق محبوبیت این پیامرسان حفظ و از سایر رقبا عقب نماند.

واتساپ قصد اضافه کردن بخشی برای اطلاع رسانی درباره قابلیتهای جدید این پیامرسان را دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،به تازگی وب سایت wabetainfo که همیشه قابلیت های جدید واتساپ را پیش از عرضه عمومی و در دوره آزمایش نسخه بتا فاش می نماید، اخباری مبنی بر اضافه شدن بخش اطلاع رسانی درون برنامه ای به واتساپ منتشر نموده است. ظاهرا فیسبوک میخواهد از این پس به جای انتشار اخبار در نسخه بتا نرم افزار خود، اخبار مربوط به قابلیت های جدید واتساپ را به وسیله بخش اعلانات که در بخش چت ها نمایش داده می گردد، اعلام کند.

نحوه کار قابلیت اطلاع رسانی درون برنامه ای واتساپ

بر اساس اعلام واتساپ این قابلیت جدید بر خلاف پیامرسان تلگرام گفتگوی جدیدی ایجاد نمی نماید و صرفا یک اعلان در بخش چت ها نمایش داده می گردد که با انتخاب آن کاربران می توانند تغییرات نسخه جدید این پیامرسان را مشاهده نمایند. علاوه بر این در صورت تمایل برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره قابلیت های واتساپ، کاربران می توانند روی گزینه ادامه کلیک نموده تا به یک وب سایت خارجی منتقل شوند و جزئیات کاملی از بروزرسانی های جدید واتساپ را مشاهده نمایند.

در حال حاضر این قابلیت روی نسخه بتا واتساپ فعال است و کاربران می توانند در این بخش اطلاعات مربوط به قوانین جدید واتساپ را مشاهده نموده و در صورت موافق بودن با آن ها گزینه Agree را انتخاب نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1559

به "واتساپ قصد اضافه کردن بخشی برای اطلاع رسانی درباره قابلیتهای جدید این پیامرسان را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ قصد اضافه کردن بخشی برای اطلاع رسانی درباره قابلیتهای جدید این پیامرسان را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید