واکنش ریان رینولدز به عکس یک بازمانده سوختگی که لباس شخصیت ددپول به تن نموده بود

به گزارش مجله آیرخ، جانی، بازمانده ای از سوختگی، نوشته که که دوست دارد به صورت ظاهری ددپول (Deadpool) لباس بپوشد زیرا این طوری می خواهد خودش باشد. او به همین علت ماسک نمی زند.

واکنش ریان رینولدز به عکس یک بازمانده سوختگی که لباس شخصیت ددپول به تن نموده بود

ریان رینولدز، بازیگر معروف، در اینستاگرام به پستی از جانی، بازمانده سوختگی، که به شکل شخصیت ددپول لباس پوشیده بود، واکنش نشان داد. جانی، که اهل میلینگتون، تنسی است، از این واکنش بسیار خرسند شد و گفت که پاسخ رینولدز باعث شده تا اعتماد به نفس بیشتری در نشان دادن چهره واقعی خود به جهان پیدا کند.

جانی در اینستاگرام عکسی از خود در لباس ددپول منتشر کرد و در شرحات عکس نوشت: اگر @vancityreynolds این پست را ببیند، آرزوی من محقق می گردد! من فقط برای همین عکس گرفتم. ددپول واقعاً به من اعتماد به نفس زیادی داده است. او بعلاوه شرح داد که چرا دوست دارد نقش ددپول را بازی کند: هر کس که چیزی درباره ددپول خوانده یا دیده باشد، می داند که چهره و بدن او خیلی آسیب دیده استبنابراین طبیعی است که من نقش او را بازی کنم.

جانی در نقش آفرینی ددپول، می خواهد خودش باشد و به همین علت ماسک نمی زند. او گفت: پوشاندن چهره واقعی ام و تسلیم شدن در برابر ناامیدی بسیار آسان است. او اضافه کرد که این ابرقهرمان به او یاری نموده تا به جای پوشاندن چهره اش، خود واقعی اش را نشان دهد. جانی اعلام کرد: این من هستم و از آن خجالت نمی کشم. ددپول باعتماد به نفس زیادی داده است. من مالکیت بدن خودم را دارم و نقش ددپول این کار را برایم آسان تر نموده است.

واکنش غیرمنتظره ریان رینولدز

در کمال شگفتی جانی، رینولدز به پست او پاسخ داد. او نوشت: وای خدای من، جانی، این سال من را ساخت. نمی توانم توصیف کنم که این پست برایم چه معنایی دارد.

جانی در پستی دیگر اسکرین شاتی از پاسخ بازیگر ددپول را به اشتراک گذاشت. مردم برای این بازمانده سوختگی خرسند شدند. یکی از کاربران نوشت: خیلی خرسندم که او به تو پیغام داد. تو لایقش هستی. تو الهام بخش خیلی ها هستی. من پست های تو را دوست دارم.

تجربه جانی و پیغام او

جانی درباره تجربه اش که منجر به سوختگی 95 درصدی بدنش در سال 2023 شد، صحبت کرد. او گفت که در حین بازی در یک انبار پشت خانه شان، وقتی سگش یک شمع را انداخت، دچار سوختگی شد. از آن موقع، او بیش از 100 عمل جراحی انجام داده و حتی به مدت شش ماه در کما بوده است. با این حال، او زنده مانده و بعد از بیدار شدن، دوره های فیزیوتراپی خود را کامل نموده است.

او معتقد است که این تجربه او را به فردی مهربان تبدیل نموده و از آن برای انگیزه دادن به دیگران استفاده می نماید. او گفت: هیچ کس لایق این نیست که از ظاهر خود ناراضی باشد، زیرا همه ما به طور زیبایی منحصر به فرد هستیم. فقط گاهی اوقات گل هاییی رنگ های بیشتری می گیرند (مانند ما، افرادی که از فاجعه سرشان آمده) و ما فقط فکر می کنیم که با بقیه گل ها سازگار نیستیم. اما حقیقت این است که ما زیباترین گل ها هستیم. پس رنگ های متفاوت خود را بپذیرید، شما زیبا هستید، هیچ کس دیگری مثل شما نیست. او بعلاوه یک بدن ساز، سخنران و پرستار است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 16 تیر 1403 بروزرسانی: 16 تیر 1403 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2490

به "واکنش ریان رینولدز به عکس یک بازمانده سوختگی که لباس شخصیت ددپول به تن نموده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ریان رینولدز به عکس یک بازمانده سوختگی که لباس شخصیت ددپول به تن نموده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید