ویتنام از سرمایه گذاری ایران در کشورش استقبال می نماید

به گزارش مجله آیرخ، سفیر ویتنام گفت: کشورهایی مانند ویتنام تمایل دارند که کشور ایران در آنجا سرمایه گذاری کند.

ویتنام از سرمایه گذاری ایران در کشورش استقبال می نماید

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

نگوین هونگ تانگ در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در محلات، با اشاره به نقش نمایشگاه سنگ در مطلع سازی بازدیدنمایندگان گفت: با بازدید از این نمایشگاه با توانمندی تولیدی ایران در این حوزه آشنا شدم.

وی اضافه نمود: قبل از بازدید از نمایشگاه اطلاعاتی از حوزه سنگ نداشتم و پس از بازدید و معرفی این حوزه به وسیله مسئولان غرفه ها اطلاعاتم در این حوزه افزایش یافت.

سفیر ویتنام توضیح داد: ارتباط ویتنام با ایران به وسیله شرکت توسعه تجارت رخ می دهد که این شرکت تجار سطح بالای ایرانی و تجار ویتنامی با یکدیگر پیوند می دهد و در سطح تسهیل روابط موثر است.

تانگ ادامه داد: خانه ویتنام در ایران و خانه ایران در ویتنام هر دو ارتباط ویژه ای با شرکت توسعه تجارت دارند و همچنین با اتاق بازرگانی مرتبط است.

وی اظهار داشت: شرکت توسعه تجارت زمینه بازار فروش را در وینتام و کشورهای مرتبط را ایجاد نموده و نمایندگی معتبر از سوی این شرکت در ویتنام راه اندازی می نماید.

سفیر ویتنام اعلام کرد: یک پیمان اساسی بین ویتنام و 11 کگرددر جهان در حوزه اقتصاد آزاد منعقد شده است که ایران می تواند با بهبود ارتباط با ویتنام به مرور به این حوزه وارد گردد.

تانگ اضافه نمود: بزرگترین راه چاره این است که کشورهای بزرگی همچون ویتنام از بازار سنگ ایران بازدید نمایند تا توانمندی های کشور ایران دیده گردد و زمینه رقابت این کشور با دیگر کشورهای فعال فراهم گردد.

وی اضافه نمود: در بازدیدی که از نمایشگاه داشتم نهایت کوشش خود را به کار گرفته تا شرکت توسعه تجارت را به فعالان این حوزه معرفی کنم و در این حوزه مطلع سازی های لازم را انجام دادم.

سفیر ویتنام توضیح داد: در بازدید از نمایشگاه انتظار داشتیم غرفه داران و صنعتگران حاضر به شیوه بهتری حرفه خود را به ما معرفی و در حوزه معرفی از افراد با مهارت استفاده نمایند زیرا معرفی درست یک محصول تاثیر بسزایی بر ایجاد بازار فروش دارد.

تانگ اظهار داشت: معذفی اولیه هرچقدر قوی تر و ماهرانه تر باشد در پیدا کردن بازار جدید تاثیر بیشتری دارد که در این حوزه باید از عوامل خبره بهره گرفت و همچنین باید مسئولان فروش و معرفی را تفکیک نمایند.

وی ادامه داد: در بسیاری از کشورها برای جذب متقاضی بیشتر از افراد خبره و ماهر استفاده نموده که در زمینه انتقال اطلاعات به بازدیدنماینده مهارت خاصی را به کار می گیرد.

سفیر ویتنام اضافه نمود: یکی از مسائل این حوزه صادرات است که صنعتگران در حوزه صادرات محصولات خود با مشکل روبرو هستند و در این حوزه تنها دولت است که می تواند صادرات را تسهیل کند.

وی با اشاره به بعضی راه چارههای جلب مشتری گفت: در ارائه محصولات باید به نوع بسته بندی نیز توجه داشت و کیفیت بسته بندی باشد، خام فروشی در ایران مشکل بزرگی است که اگر بتوان این مشکل را حل کنیم چرخه تولید فعالتر می گردد.

تانگ اعلام کرد: کشورهایی مانند ویتنام تمایل دارند که کشور ایران در آنجا سرمایه گذاری کند و محصولات خود را در این کشور تولید نموده و صادر نمایند.

وی اظهار داشت: وجود غرفه خبری در نمایشگاه بین المللی سنگ محلات از جمله نقاط قوت این نمایشگاه بوده و خبرنگاران در این غرفه می توانند سخنان مسئولان را به اطلاع عموم مردم برسانند.

سفیر ویتنام با اشاره به جلوگیری از واردات سنگ از کشور چین گفت: در این باره باید بتوانیم نقاط قوت چین را بیابیم و نقاط ضعف خود را اصلاح کنیم چراکه در این باره کشور چین از ماشین آلات پیشرفته و سیاست های حمایتی ویژه استفاده می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 430

به "ویتنام از سرمایه گذاری ایران در کشورش استقبال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام از سرمایه گذاری ایران در کشورش استقبال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید