(ویدیو) خلاصه بازی آلمان 7-1 لتونی؛ آتش بازی ژرمن ها

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، آلمان با راهنمایی یواخیم لوو، پیش از برگزاری رقابت های یورو آخرین ملاقات محبت آمیز اش را هم برگزار کرد که در آن پیروز شد با نتیجه 7 بر 1 لتونی را شکست دهد. این نتیجه خط و نشانی برای سایر رقبا در رقابت های یورو بود.

(ویدیو) خلاصه بازی آلمان 7-1 لتونی؛ آتش بازی ژرمن ها

در ملاقات آلمان - لتونی چه گذشت؟

ژرمن ها که بازی را بهتر شروع کردند، در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب داشتند تا اینکه در دقیقه 19 به گل اول بازی رسیدند. روی یک و دو با کای هاورتز بود که گوسنس صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد. تنها دو دقیقه بعد گوندوگان اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی یک توپ برگشتی بود که گوندوگان صاحب موقعیت شد و با یک ضربه خوب دروازه را باز کرد.

فشار حملات آلمان ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 27 به گل سوم رسید. این بار گوسنس در نقش گلساز ظاهر شد و پاس رو به عقب او را توماس مولر با یک ضربه ساده تبدیل به گل کرد. فزونی شاگردان لوو ادامه داشت و در دقیقه 39 این تیم بار دیگر به گل رسید. روی حرکت هاورتز بود که توپ مقابل دروازه به روبرتس اوزولس برخورد کرد و وارد دروازه لتونی شد.

اما این هم خاتمه کار دو تیم در نیمه اول نبود و در دقیقه 45، سرژ گنابری حساب کار را 5-0 کرد. او که با پاس عالی هوملس صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه محکم کار را تمام کرد تا آلمان نیمه اول را با فزونی 5 گله به رختکن برود. نیمه دوم را هم آلمانی ها هجومی شروع کردند و در دقیقه 48، تیمو ورنر هم پیروز به گلزنی شد. روی حرکت کیمیچ از سمت راست و ارسال کوتاه او، ورنر پیروز شد با یک ضربه خوب کار را تمام کند.

در ادامه از شدت حملات آلمانی ها کاسته شد و این به تیم میهمان فرصت داد تا خودی نشان بدهد و در دقیقه 75، الکسیس ساولیس یکی از گل های خورده لتونی را جبران کرد.

اما تنها یک دقیقه بعد، روی پاس توماس مولر، لروی سانه پیروز شد بار دیگر دروازه حریف را باز کند و اختلاف را به شش گل افزایش بدهد.

کوشش ژرمن ها برای زدن گل های بعدی ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان نتیجه 7-1 به خاتمه رسید.

آلمان 7-1 لتونی؛ آتش بازی ژرمن ها

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1854

به "(ویدیو) خلاصه بازی آلمان 7-1 لتونی؛ آتش بازی ژرمن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خلاصه بازی آلمان 7-1 لتونی؛ آتش بازی ژرمن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید