چرا والیبال ایران از جام واگنر کنار گذاشته شد؟

به گزارش مجله آیرخ، تیم ملی والیبال کانادا در حالی جایگزین ایران در تورنمنت واگنر لهستان شد که شرکت شاگردان کولاکوویچ در این مسابقات می توانست به حضور پیروز آنها در مسابقات قهرمانی دنیا یاری کند.

چرا والیبال ایران از جام واگنر کنار گذاشته شد؟

به گزارش خبرنگاران، تورنمنت والیبال هوبرت جرزی واگنر لهستان از سال 2003 هر ساله از سوی بنیاد هوبرت واگنر در این کشور و با حضور چهار تیم مطرح و صاحب نام والیبال دنیا برگزار می گردد.

فدراسیون والیبال لهستان چندی پیش با ارسال نامه ای از تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در شانزدهمین دوره این رقابت ها که از دوم تا چهارم شهریور ماه 97 در شهر کراکوف برگزار می گردد، دعوت کرد اما به دلایلی تیم ملی والیبال کانادا با راهنمایی استفان آنتیگا (سرمربی پیشین تیم ملی لهستان) جایگزین ایران شد.

سزاره مِروس، نایب رئیس بنیاد واگنر که وظیفه دعوت از تیم ها را بر عهده دارد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: ما از هر دو تیم ایران و کانادا برای شرکت در تورنمنت واگنر 2018 دعوت کردیم، ولی پاسخ فدراسیون والیبال کانادا زودتر به دست مان رسید. در واقع زمانی ما پاسخ فدراسیون والیبال ایران را دریافت کردیم که به طور رسمی کانادا را به عنوان تیم چهارم و آخر معرفی نموده بودیم.

وی در ادامه اضافه کرد: بسیار مفتخر خواهیم شد که در دوره بعدی جام واگنر میزبان ایران باشیم. به نظر ما تیم ملی والیبال ایران، بدون شک یکی از تیم های پیشرو در دنیا است و حضور آنها، سطح کیفی تورنمنت واگنر را تضمین خواهد نمود.

لهستان در روزهای دوم تا چهارم شهریور 1397 در شهر کراکوف میزبان کانادا، روسیه و فرانسه خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران در سال های 2012 و 2015 در این تورنمنت چهار جانبه شرکت کرد که در هر دو دوره به مقامی بهتر از چهارمی دست نیافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 573

به "چرا والیبال ایران از جام واگنر کنار گذاشته شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا والیبال ایران از جام واگنر کنار گذاشته شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید