چهارمین طلای جهان را کسب می کنیم، هیچ تیمی جلودار ایران نیست

به گزارش مجله آیرخ، سید شهرام هروی در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص آخرین شرایط تیم ملی کاراته در آستانه مسابقات قهرمانی دنیا، گفت: مسابقات قهرمانی دنیا به میزبانی امارات از سه شنبه هفته بعد آغاز می شود. بدون شک بعد از نمایش خوبی که تمام دنیا از کاراته در بازی های المپیک شاهد بودند، بهترین های دنیا برای ارائه تصویری زیبا و مجذوب کننده از کاراته این بار روی تاتامی دنیای به میدان خواهد آمد.

چهارمین طلای جهان را کسب می کنیم، هیچ تیمی جلودار ایران نیست

وی افزود: با توجه به بررسی که روی لیست کاراته کاهای شرکت کننده در اوزان مختلف داشتیم، تقریباً همه مدعیان دنیای ثبت نام کرده اند. به غیر از یکی دو نفر که به دلیل آسیب دیدگی فرصت حضور در رقابتها را از دست داده اند، همه کاراته کاهایی که داعیه قهرمانی دارند به میدان خواهند آمد و قطعاً یکی از بهترین دوره ها را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی کاراته در مورد شرایط تیم ملی ایران هم شرح داد: تمرینات خوب و بسیار مفیدی را پشت سر گذاشتیم. طبق برنامه ای که قبل از رقابتهای المپیک طراحی شده بود، پیش رفتیم و در نهایت ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی دنیا مشخص شد و یکشنبه 23 آذرماه در بهترین شرایط فنی، بدنی و روحی راهی امارات خواهیم شد.

هروی افزود: در این دوره هم مانند دوره های گذشته در پی کسب بهترین نتیجه هستیم. در این دوره تیم آماده ای داریم و در بخش انفرادی در هر 5 زون شانس کسب خوشرنگ ترین مدال را داریم. بهترین های دنیا را در ترکیب داریم و کسب مدال در همه اوزان اگر اتفاقات معمول و رایج در مسابقات مانع نشود، بدون شک مدال خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: در بخش تیمی هم شک نکنید چهارمین مدال طلا را کسب می کنیم. برای همه رقابی خود احترام خاص و بالایی قائلم، ولی ما ایران هستیم و بهترین تیم حال حاضر دنیا، هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت از همان اولین مبارزه با قدرت به روی تاتامی رفته و به امید خدا با اقتدار قهرمان خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی در سرانجام گفت: به جرأت می گویم که هیچ تیمی در دنیا حریف کاراته کاهای خوب ایران نخواهد شد. اگر خودمان باشیم ایستادن روی سکوی نخست دنیا دور از دسترس نیست و نخواهد بود. جدی ترین رقیب ما، تیم ایران است و به امید خدا و با توسل به دعای خیر مردم که همیشه همراه این تیم بوده برای ثبت موفقیتی دیگر در دفتر خاطرات ورزش ایران راهی امارات خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2057

به "چهارمین طلای جهان را کسب می کنیم، هیچ تیمی جلودار ایران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین طلای جهان را کسب می کنیم، هیچ تیمی جلودار ایران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید