چگونه لباس ها و تیم های واقعی را به PES 2020 اضافه کنیم؟

به گزارش مجله آیرخ، از زمانی که به یاد داریم، سری بازی های PES از همان اول با مسائل لایسنس تیم های واقعی روبه رو بودند و همین کمبود باعث می شد تا این مجموعه همیشه یک قدم عقب تر از فیفا، رقیب کلاسیک خود، باقی بماند. در ابتدا تنها کاربران کامپیوتر می توانستند با نصب پچ های مختلف و گوناگون تیم ها، لباس ها و اسامی واقعی را به بازی اضافه کنند. خوشبختانه چند سال پیش بود که شرکت کونامی اعلام نمود علاوه بر کامپیوتر، کاربران کنسول هم از این پس می توانند با نصب آپشن فایل ، تیم های واقعی را به بازی اضافه کنند. با وقوع این اتفاق، تقریبا دیگر هیچ مانعی برای لذت بردن از بازی وجود نداشت و کاربران پلی استیشن می توانستند خیلی راحت و با صرف چند دقیقه تمامی تیم ها را داشته باشند.

چگونه لباس ها و تیم های واقعی را به PES 2020 اضافه کنیم؟

به همین دلیل، یکی از مهم ترین سوالاتی که هر سال پرسیده می گردد این است که چگونه تیم ها و لباس های واقعی را به بازی اضافه کنیم؟ در این مطلب می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم و آموزش کاملی از نحوه نصب آپشن فایل در اختیارتان بگذاریم.

به چه چیزی نیاز دارید؟

خوشبختانه پروسه نصب اپشن فایل روی پلتفرم های کامپیوتر و پلی استیشن4 چندان پیچیده نیست و به راحتی می توانید آن را انجام دهید. برای انجام این کار به یک آپشن فایل کامل - شامل تمامی لباس ها و تیم های لیگ های مهم اروپایی - و یک فلش USB نیاز دارید.

از کجا آپشن فایل بگیریم؟

در حال حاضر آپشن فایل های زیادی در اینترنت وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید. در واقع ساخت این فایل ها برخلاف چیزی که فکر می کنیم، چندان سخت و پیچیده نیست و افراد زیادی هر ساله دست به ساخت محتوای مختلفی برای بازی می زنند. بنابراین با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید آپشن فایل های رایگان و پولی زیادی را پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم از اپشن فایل های گروه PES Universe یا PES World بهره ببرید چرا که در مقایسه با سایر موارد مشابه، کامل تر هستند و کیفیت بهتری دارند.

آموزش نصب اپشن فایل روی کنسول پلی استیشن 4

همانند سال گذشته، کاربران پلی استیشن 4 می توانند به راحتی هر چه تمام تر اپشن فایل های مختلفی را روی بازی خود نصب نمایند. برای انجام این کار، مراحل گفته شده را در بخش زیر دنبال کنید. پیش از آغاز کار توصیه می کنیم که اپشن فایل ها را تا جای ممکن از سایت های معتبر دانلود کنید.

  1. فرمت فلش USB خود را به FAT32 تغییر دهید. اگر در حال حاضر از چنین فرمتی استفاده می کنید، نیازی به انجام دوباره این کار نیست.
  2. یک فولدر جدید با نام WEPES روی فلش خود ایجاد کنید.
  3. حالا به سراغ اپشن فایلی که دانلود نموده اید بروید. اگر اپشن فایل تان در یک فایل زیپ قرار گرفته، آن را در فولدر WEPES - روی فلش - از حالت فشرده خارج کنید. در غیر این صورت، فقط مطمئن شوید که تمام محتوای دانلود شده در فولدر WEPES قرار دارند.
  4. حالا فلش خود را به کنسول وصل کنید و داخل بازی بروید.
  5. با رفتن به بخش Edit Menu و Data Management به قسمت Import/Export وارد گردد.
  6. روی Import Team کلیک کنید و با فشار دادن دکمه مربع همه موارد را انتخاب نمایید. بعدا همین کار را در بخش Import Competitions هم تکرار کنید. سپس روی Detailed Settings کلیک کنید تا وارد بخش جدیدی شوید. در اینجا همه گزینه ها را رها نموده و هیچ کدام را تیک نزنید.
  7. در این مرحله فایل ها و محتویات اپشن فایل به بازی منتقل می شوند. هر چقدر که تیم های بیشتری را انتخاب نموده باشید، زمان انجام این مرحله هم بیشتر طول می کشد.
  8. در آخر حتما با انتخاب گزینه Save تمامی محتویات اضافه شده را ذخیره کنید.
  9. همانند قبل، باید لوگوی مسابقات و تورنمنت ها را به صورت دستی وارد کنید. مثل چند مرحله بالاتر به ترتیب به بخش های Data Management و Import/Export بروید و گزینه Import Images را انتخاب کنید.
  10. حالا در این صفحه روی Competition Emblems کلیک کنید.
  11. همه تصاویر موجود را انتخاب کنید و روی OK کلیک نمایید.

با انجام مراحل بالا حالا تمامی تیم ها و لباس های واقعی به بازی اضافه شده اند و بدین صورت مشکل لایسنس تیم های PES 2020 را به راحتی حل نموده اید.

آموزش نصب آپشن فایل روی کامپیوتر

در کامپیوتر هم مثل پلی استیشن4 اول از هر چیز باید یک آپشن فایل دانلود کنید. با این حال پیش از آغاز مراحل یک بار بازی را اجرا کنید و به بخش Edit بروید تا فایل Edit Data روی سیستم شما ایجاد گردد. با انجام این کار، فولدر WEPES به صورت اتوماتیک برای تان درست خواهد شد.

با توجه به اینکه روی استیم بازی می کنید یا نه، فولدر WEPES در دو جهت مختلف ایجاد خواهد شد.

اگر روی استیم بازی می کنید، می توانید فولدر WEPES را در جهت زیر پیدا کنید:

C:SteamsteamappscommonPro Evolution Soccer 2020

اگر روی استیم بازی نمی کنید، فولدر موردنظر در جهت زیر ایجاد خواهد شد:

My Documents > Konami > Pro Evolution Soccer 2020 > WEPES

پس از پیدا کردن فولدر، تمام محتویات آپشن فایل را به صورت مستقیم داخل این فولدر کپی کنید.

سپس به بخش Edit بروید و وارد قسمت Import/Export شوید. در اینجا همه تذکرات و اخطارها را رد کنید و بعد روی Import Team کلیک نمایید و تمامی گزینه ها را انتخاب کنید. پس از این، با کلیک روی Detailed Settings به صفحه جدیدی منتقل می شوید. در این مرحله تمامی گزینه ها را رها کنید و هیچ کدام را تیک نزنید.

نصب همه تیم ها حدودا ده دقیقه طول می کشد. اگر تیم ها و لیگ های بیشتری را بخواهید اضافه کنید، این زمان بیشتر هم خواهد شد.

برای ایکس باکس وان چه کاری انجام دهیم؟

متاسفانه در حال حاضر هیچ راهی برای نصب اپشن فایل روی کنسول های ایکس باکس وان وجود ندارد. با توجه به محدودیت های این کنسول، فعلا هیچ روشی برای نصب اپشن فایل روی این کنسول وجود ندارد و کاربران مجبورند تا به صورت دستی تیم ها را ویرایش نمایند و بسازند. خوشبختانه از این نظر بازی یک ادیتور خیلی کامل و حرفه ای دارد که به راحتی می توانید با استفاده از آن لباس تیم های واقعی را بسازید. با این حال، باید زمان نسبتا زیادی را صرف کنید.

در حالت آنلاین چه اتفاقی رخ می دهد؟

تمامی لباس ها و لوگوی تیم ها در حالت آنلاین باقی می مانند و هیچ تغییری در آن ها ایجاد نخواهد شد. با این حال، تنها خودتان می توانید آن ها را ببینید و رقیب مقابل تان ممکن است شما را در لباس متفاوتی ببیند.

منبع: GamesRadar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 677

به "چگونه لباس ها و تیم های واقعی را به PES 2020 اضافه کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه لباس ها و تیم های واقعی را به PES 2020 اضافه کنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه لباس ها و تیم های واقعی را به PES 2020 اضافه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید