یادگیری طراحی لاندری روم در هتل ها و خانه ها با توجه به زیبایی آن ها

به گزارش مجله آیرخ، یکی از مسائلی که در دکوراسیون آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منازل مسکونی امروزه می توان به آن توجه داشت؛ لاندری روم می باشد. لاندری روم به معنای مکانی برای شستشو به شمار می آید که شما می توانید با قرار دادن ماشین لباسشویی و ظرفشویی در چارچوب بندی های لاندری روم درون منزل خود از کمترین فضای ممکن بهره ببرید و شکل زیباتری هم به محیط اطراف ببخشید.

یادگیری طراحی لاندری روم در هتل ها و خانه ها با توجه به زیبایی آن ها

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ و بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

استفاده بهینه در کمترین فضای اشغالی در دکوراسیون آشپزخانه

با توجه به این مسئله که در آشپزخانه ها معمولا لوازم خانگی زیادی را جای می دهند؛ طراحی لاندری روم و نحوه چیدمان آن ها در دکوراسیون آشپزخانه می بایست به گونه ای باشد که در کمترین جای ممکن بتوان بیشترین بهره وری را داشت تا ضمن مرتب نمودن دکوراسیون خانه خود، بتوان شکل و شمایل بهتر و وزین تری را به آشپزخانه های خود ببخشید تا لذت و هیجان بیشتری را در آشپزخانه های خود ببرید. قرار دادن ماشین لباسشویی و خشک کن و سایر لوازم خانگی دیگر یکی از همین لوازم می باشد که بهتر است به فکر فضایی برای قراردهی آن ها در آشپزخانه باشیم تا در کمترین جای ممکن بتوانیم به خوبی از آشپزخانه های خود استفاده کنیم. طراحی لاندری روم بر همین اساس در دکوراسیون داخلی خانه ها مطرح شده است.

شستشوی لباس ها از دیر باز تا به امروز

امروزه برای شستشوی لباس ها برخلاف گذشته های نه چندان دور از لاندری روم استفاده می گردد. اما لاندری روم به چه معنایی است و چه نوع کاربردی در زندگی امروزی و دکوراسیون خانه های مدرن دارد؟ شرح اینکه لاندری در لغت به معنای خشکشویی و لاندری روم به طور کلی به مکانی برای شستشویی یا رختشورخانه اطلاق می گردد. امروزه استفاده از لاندری روم در دکوراسیون داخلی و به ویژه آشپزخانه به یکی از مسائلی تبدیل شده است که شکل زیبایی به منازل مسکونی شما بخشیده است تا در کمترین جای ممکن، بهترین بهره وری را داشته باشید.

آشنایی و خرید میز اداری شیک و مدرن با توجه به دکوراسیون اداری

مکان قراردهی ماشین لباسشویی و ظرفشویی

با استفاده از لاندری روم حتی در کوچکترین فضای ممکن هم شما می توانید مکان مناسبی را برای نصب و قراردهی ماشین لباسشویی و ظرفشویی قرار دهید. برای این منظور شما می توانید از فضای خالی روی دیوارها بهره ببرید تا با نصب آویزهای دیواری در کمترین فضای ممکن بهره برده و بعضی از وسایل خود را روی آن آویز کنید. حوله، لباس و… را می توانید در این قسمت جای دهید. وجود شلف ها نیز به همین دلیل می تواند در تمامی فضاهای کوچک و عظیم گزینه خوبی پیش روی شما باشند تا ضمن زیبایی که به محیط اطراف می دهند؛ بتوانید وسایل دکوری و تزئینی مختلفی را روی آن ها قرار دهید و یا هر گونه وسیله دیگری را روی شلف ها قرار دهید تا به زیبایی محیط لاندری روم بیفزاید.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

انواع لاندری روم با توجه به متراژ محیط اطراف

با توجه به متراژی که محیط اطراف دارد؛ شما می توانید از انواع لاندری روم ها بهره ببرید. در بعضی از انواع مختلف لاندری روم ها، سینک ظرفشویی را نیز قرار داده اند تا در صورتی که بخواهید بعضی از پارچه های با جنس حساس را بشویید که امکان شستشوی آن ها در ماشین لباسشویی وجود ندارد؛ این امکان برای شما فراهم شده باشد که بتوانید آن ها را به صورت دستی بشویید.

از دیگر نمونه ها و نکات لازم در مورد لاندری روم ها چارچوب بندی آن هاست که سبب می گردد ماشین لباسشویی و ظرفشویی و خشک کن و… را در درست در مکان مورد نظر خود به صورت تفکیک شده قرار داد تا ضمن زیبایی به محیط قراردهی این وسایل بتواند شکل زیباتر و منظم تری به محیط مورد نظر بدهند.

استفاده از لاندری روم در خانه ها و هتل ها

لاندری روم را هم در خانه ها و هم در هتل ها و مکان های دیگر مورد استفاده قرار می دهند. با این تفاوت که در هتل ها معمولا یک اتاق عظیم و وسیع را برای تعداد بسیار زیادی از ماشین های لباسشویی و خشک کن و سینک های مختلف بسیار عظیم قرار داده اند که معمولا در این مکان ها لباس های پرسنل کاری و انواع روتختی ها و سایر لباس های دیگر را شستشو می دهند. در حالی که لاندری روم مورد استفاده از خانه های مسکونی معمولا با توجه به فضای کوچک تر تنها با یک ماشین لباسشویی و ظرفشویی استفاده می گردد که می توان آن ها را به شکل مرتب با چارچوب بندی زیبایی به وجود آورد تا هم بتوان به درستی از فضای موجود استفاده کرد و هم بتوان شکل زیبایی به دیزاین منزل و دکوراسیون داخلی منزل خود داد. به همین دلایل است که وجود لاندری روم می تواند در هر مکانی که قرار می گیرد؛ چه در داخل منازل مسکونی امروزی و چه در خوابگاه ها و هتل ها و مکان های دیگر سبب منظم بودن و زیبا جلوه دادن محیط اطراف شده و می توان به خوبی از وجود آن ها در فضای کم هم استفاده کرد.

قیمت 41 مدل عروسک پولیشی جذاب موجود در بازار + خرید

تصاویر بیشتر

خرید 39 مدل بازی یویو هیجان انگیز با قیمت مناسب + قیمت عالی

منبع: اتاق
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1507

به "یادگیری طراحی لاندری روم در هتل ها و خانه ها با توجه به زیبایی آن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادگیری طراحی لاندری روم در هتل ها و خانه ها با توجه به زیبایی آن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید