7 نکته مهم که حتما برای خرید کاغذ دیواری باید در نظر بگیرید

به گزارش مجله آیرخ، در زیر ما 7 نکته مهم را که باید هنگام خرید کاغذ دیواری در نظر بگیرید برای شما گرد آوری نموده ایم.

7 نکته مهم که حتما برای خرید کاغذ دیواری باید در نظر بگیرید

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام ای پرشین راگ، برای همین منظور ما با کارشناسان طراحی در مورد نحوه انتخاب کاغذ دیواری مشورت نموده ایم و نکاتی را که هنگام خرید باید در نظر بگیرید در زیر برای شما خلاصه نموده ایم.

نکات مهم که حتما باید هنگام خرید یک کاغذ دیواری خوب و جذاب به آن توجه کنید شامل:

طرح های مدرن و سه بعدی از جدید ترین سبک های کاغذ دیواری هستند. سعی کنید از طرح های کلاسیک و قدیمی فاصله بگیرید.

جنس کاغذ دیواری بسیار مهم است. کاغذهای با پوشش پی وی سی و یا وینیل نباید بر بدن تاثیر منفی بگذارند. بنابر این از خرید کاغذ های ارزان اجتناب کنید. زیرا باعث هدر رفتن پول می شوند و بزودی باید آنها را تعویض کنید.

توجه به دکوراسیون داخلی در انتخاب کاغذ دیواری بسیار مهم است. بنابراین کاغذ دیواری که برای خانه خود خرید می کنید باید با دکوراسیون منزلتان هماهنگی داشته باشد. اگر دکوراسیون شما مدرن می باشد باید از سبک های مدرن بهره ببرید.

اگر خانه خود را به سبک کلاسیک تزیین نموده اید از کاغذهای با سبک کلاسیک بهره ببرید. از کاغذهای دیواری که دارای طرح های روشن هستند بهره ببرید تا فضا را بزرگتر نشان دهند.

کاغذ دیواری هایی بخرید که قابلیت شستشو دارند. کاغذ دیواریها معمولا کثیف می شوند و باید هر از چند گاه تمیز شوند. اگر کاغذ دیواری شما قابل شستشو نباشد با تماس با مواد شوینده از بین می رود.

از نصابان حرفه ای برای نصب یاری بگیرید. اگر تا بحال کاغذ دیواری نصب ننموده اید هرگز سعی نکنید آن را نصب کنید. بهتر است از افراد حرفه ای در نصب یاری بگیرید. چون با از بین بردن کاغذ دیواری پولتان را دور می ریزید.

به کیفیت چسب کاغذ دیواری اهمیت بدهید. کیفیت چسب در نصب اهمیت زیادی دارد. چسبهای بی کیفیت بعد از مدتی از دیوار جدا می شوند.

به رنگ کاغذ دیواری توجه کنید. رنگ هایی خنثی در انتخاب کاغذ دیواری یک انتخاب هوشمندانه بشمار می رود. زیرا دست شما را در انتخاب رنگ مبلمان و دکوراسیون باز می گذارد. شما می توانید رنگ دلخواه برای پرده فرش و مبلمان خود انتخاب کنید. زیرا رنگ خنثی با طیف وسیعی از رنگ ها سازگاری دارد.

برای خرید به فروشگاه هایی بروید که بتوانید بهترین طرح ها و متنوع ترین آلبوم ها را در اختیار داشته باشد. کاغذ دیواری داماسک را در زیر مشاهده می کنید:

کاغذ دیواری Epersianrug دارای بهترین کیفیت و متنوع ترین کالکشن های کاغذ دیواری می باشد که شما می توانید نکات مهم بالا را در آلبوم های موجود آن پیدا کنید.

برای خرید و دیدن قیمت کاغذ دیواری می توانید به سایت Epersianrug به آدرس

www.epersianrug.com

مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1715

به "7 نکته مهم که حتما برای خرید کاغذ دیواری باید در نظر بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 نکته مهم که حتما برای خرید کاغذ دیواری باید در نظر بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید