آزار رسانه ای مهدی طارمی در پرتغال!

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران: مهدی طارمی یکی از بهترین مهاجمان آسیایی در فوتبال اروپا است؛ ستاره ایرانی باشگاه پورتو در این فصل تلاش می کند شانسش را یکبار دیگر برای رسیدن به عنوان آقای گلی امتحان کند، ولی به نظر می رسد جو بدی علیه او در رسانه های پرتغالی شکل گرفته است.

آزار رسانه ای مهدی طارمی در پرتغال!

به گزارش خبرنگاران، این جو بد که پورتویی ها اسمش را آزار رسانه ای گذاشته اند باعث شده تا دید داوران نسبت به مهدی طارمی عوض شود و دیگر خطا های 100 درصدی را روی این بازیکن، به ویژه در محوطه جریمه اعلام نکنند. تازه ترین اتفاقی که در این میان رخ داده مربوط به بازی پورتو با بواویشتا است که مهدی طارمی دست کم سه بار در محوطه جریمه سرنگون شد و داور اعتقادی به برخورد نداشت. سرمربی پورتو یکی از این برخورد ها را 100 درصد خطا و پنالتی اعلام کرده است و از داور بازی به شدت گلایه کرده است.

حالا خبرنامه پورتو امروز در گزارشی به این موضوع پرداخته و خواسته دست از آزار رسانه ای مهدی طارمی بردارند! در بخشی از این گزارش عنوان شده نوشته های بی اساس مبنی براینکه مهدی طارمی تمارض می کند روی دید داوران تاثیر گذاشته و این مورد به خوبی در بازی با بواویشتا خودش را نشان داد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2059

به "آزار رسانه ای مهدی طارمی در پرتغال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزار رسانه ای مهدی طارمی در پرتغال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید