گواردیولا: دوست دارم دوباره تیم های میلانی را در لیگ قهرمانان ببینم

به گزارش مجله آیرخ، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی برای تیم پیشین خود در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد که بار دیگر شاهد حضور تیم های شهر میلان در این تورنمنت باشد.

گواردیولا: دوست دارم دوباره تیم های میلانی را در لیگ قهرمانان ببینم

با ما همراه باشید و با لحظه آخری ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رم امشب در دور رفت از پلی آف لیگ قهرمانان اروپا میهمان پورتوی پرتغال است و پپ گواردیولا یکی از کسانی است که می خواهد شاهد صعود قرمزپوشان پایتخت ایتالیا به مرحله گروهی باشد.

گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در چارچوب بازی های پلی آف لیگ قهرمانان اروپا استوابخارست را در رومانی با نتیجه 5 بر صفر شکست دادند و صعودشان را تقریباً قطعی نموده اند، گفت: من برای رم آرزوی موفقیت می کنم و واقعاً امیدوارم که این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند. همچنین دوست دارم که میلان و اینتر را هم دوباره در لیگ قهرمانان و تیم قدیمی ام، برشا را هم در سری A ببینم.

یوونتوس، قهرمان فصل گذشته سری A با توجه خرید هایی که تابستان سال جاری انجام داده - بازیکنانی مانند میرالم پیانیچ، گونسالو ایگواین، دنی آلوز و مارکو پیاکا - به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده شناخته می گردد.

گواردیولا در این خصوص هم تأکید کرد: یوونتوس در چند سال گذشته کارهای خارق العاده ای انجام داده است پس قطعاً این تیم را باید جزو مدعیان دانست.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 929

به "گواردیولا: دوست دارم دوباره تیم های میلانی را در لیگ قهرمانان ببینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: دوست دارم دوباره تیم های میلانی را در لیگ قهرمانان ببینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید