آشنایی با برترین کشتی تفریحی قشم و چگونگی رزرو بلیط برای آن

به گزارش مجله آیرخ، آرسنا به عنوان مجری انحصاری فروش تفریحات و بلیط کشتی تفریحی قشم، امکان مشاهده زمان های حرکت و قیمت این کشتی ها را به صورت آنلاین برای کلیه گردشگران میسر کرده است.

آشنایی با برترین کشتی تفریحی قشم و چگونگی رزرو بلیط برای آن

کشتی سرگرمیی قشم چیست؟

خبرنگاران: در کنار کلیه جاذبه های توریستی جزیره دلفینی شکل، شناور شدن با کشتی سرگرمیی قشم بر روی آب های نیلگون خلیج فارس مجذوب کنندهیت بی نظیری خواهد داشت. امروزه با وجود کشتی های سرگرمیی، آکواریومی و قایق هایی با کف شیشه ای، کمتر توریستی را می توان یافت که از سرگرمی بر روی آب و داشتن تجربه گشت دریایی چشم پوشی کند. سفر با کشتی سرگرمیی قشم معمولا دو ساعت به طول می انجامد. در این مدت زمان، توریستان از قدم زدم بر روی عرشه، شنیدن موسیقی زنده، حضور در کافی شاپ و رستوران های مجذوب کننده و برنامه های شاد و مهیج لذت خواهند برد.

کشتی های سرگرمیی قشم انواع مختلفی دارند که همگی با هدف ایجاد شرایط ایده آل برای مسافران و ثبت خاطرات بیاد ماندنی برای کلیه توریستان بر روی آب شناور می شوند. مجموعه آرسنا همیشه سعی بر آن داشته است، امکانی را فراهم آورد که مسافران از سرگرمیات مورد علاقه خود به برترین شکل ممکن استفاده کنند. به همین منظور، رزرو کشتی سرگرمیی قشم در انواع مختلف، در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت در ارسنا امکان پذیر شده است. چنانچه مایل هستید اطلاعات بیشتری در خصوص این کشتی ها کسب نمایید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی فرمایید.

آشنایی با انواع کشتی های سرگرمیی قشم

کشتی های سرگرمیی قشم به یک گزینه خلاصه نمی شوند. این کشتی ها انواع مختلفی دارند که هر کدام با شرایط و امکانات خاص خود، لحظات ناب و بی مانندی را برای مسافران به تصویر می کشند. از جمله این کشتی های سرگرمیی می توان موارد زیر را برشمرد:

کشتی اوستا قشم

این کشتی بزرگ، تنها کشتی سرگرمیی قشم است که از سالن رستورانی با وسعت 240 متر مربع و ظرفیت 200 نفر برخوردار می باشد. توریستان بر استیج این کشتی و دریا دید کاملی داشته و می توانند از نورپردازی زیبا و محیط مجذوب کننده آن بهره ببرند. سیستم صوتی در این کشتی سرگرمیی، دالبی است که موسیقی را با صدایی با کیفیت برای حاضران پخش خواهد نمود. در این کشتی امکان استفاده از کافی شاپ، اتاق عکاسی و طراحی حنا، با پرداخت هزینه جداگانه برای توریستان فراهم شده است. این کشتی بزرگترین و برترین کشتی سرگرمیی قشم محسوب می گردد.

کشتی سرگرمیی قشم، اوستا

کشتی سرگرمیی قشم، یوتاب

کشتی یوتاب یک لنج چوبی بازسازی شده است که برای شما دریانوردی با یک لنج قدیمی را تداعی می سازد. این کشتی سرگرمیی قشم از دوطبقه مجزا یکی سرپوشیده و دیگری سرباز تشکیل شده که امکان استفاده از موسیقی زنده و کافی شاپ را بر روی نیمکت های چوبی برای توریستان فراهم می آورد. ظرفیت این کشتی سرگرمیی 100 نفر بوده و طول مدت پذیرایی در آن یک ساعت و نیم می باشد.

کشتی تارا قشم

از دیگر کشتی های سرگرمیی قشم می توان به تارا کشتی اشاره نمود. این کشتی نیز مانند یوتاب از دو طبقه تشکیل شده است. طبقه فوقانی سرباز بوده و دارای کافی شاپ می باشد. طبقه پایین نیز سرپوشیده بوده و امکان استفاده از موسیقی زنده را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد. ظرفیت این کشتی 150 نفر بوده و هر سانس آن دو ساعت زمان دارد.

کشتی سرگرمیی آبتین در قشم

ظرفیت پذیرایی این کشتی در مقایسه با دیگر کشتی های سرگرمیی قشم محدودتر بوده و 60 نفر می باشد. این کشتی نیز همانند دیگر کشتی های سرگرمیی از دو طبقه متشکل است که طبقه پایین سرپوشیده و طبقه فوقانی سرباز می باشد. استفاده از کافی شاپ، موسیقی زنده و دیگر برنامه های شاد و مفرح از جمله امکانات موجود در این کشتی هستند. این کشتی جزو کشتی های ارزان قیمت و ارزان در قشم به شمار میرود.

کشتی سرگرمیی قشم، وفا

از جمله کشتی های بسیار زیبا و مجلل قشم با 80 نفر ظرفیت، وفا است. نورپردازی زیبای سالن سرپوشیده طبقه پایین و عرشه این کشتی لحظات ناب و خاطره انگیز زیادی را برای مسافران به ارمغان خواهد آورد. خوردن نوشیدنی های گرم و سرد و خوش طعم بر روی آب و در یک فضای باز خاطره ای زیبا و به یاد ماندنی در فکر شما نقش خواهد بست.

در کشتی های سرگرمیی قشم چه خدماتی ارائه می شوند؟

با رزرو کشتی سرگرمیی قشم و خرید بلیط آن، امکان استفاده از خدمات زیادی برای مسافران فراهم خواهد شد کلیه. این وقایع، دفتر خاطرات فکر شما را به برترین شکل ممکن به نقاشی خواهند کشید. یکی از مهیج ترین و لذت بخش ترین بخش های سفر با کشتی های سرگرمیی قشم، دریاگردی می باشد. گشت دریایی در ساعات پایانی روز، بر روی این کشتی های سرگرمیی، امکان بهره مندی از هوایی مطبوع را برای بازدیدکنندگان فراهم می سازد. علاوه بر آن خوردن یک نوشیدنی گرم یا سرد بر روی عرشه کشتی و در هوای باز لذت و آرامش بی مانندی را برای او به نمایش خواهد گذاشت.

شنیدن موسیقی زنده و استفاده از برنامه های شاد و مهیجی چون قرعه کشی و اهداء جوایز نیز زیبایی این بخش از سفر را برای شما تکمیل خواهد ساخت. اغلب کشتی های سرگرمیی قشم با داشتن رستوران های مجلل و زیبا، سفر شما را با خوردن یک غذای گرم و دلچسب همراه خواهند ساخت.

کشتی سرگرمیی قشم، وفا

آیا می دانید در کشتی های سرگرمیی در شهر قشم چه قوانینی وجود دارند؟

در هر یک از کشتی های سرگرمیی قشم به منظور ارائه خدمات بهتر و ایجاد امنیت بیشتر برای توریستان، قوانین مشخصی وضع شده اند. این قوانین تقریبا در هر یک از این کشتی ها ثابت بوده و مشابه یکدیگر می باشد. از جمله آن که:

  • کشتی های سرگرمیی قشم با محدودیت ظرفیت روبرو هستند لذا بهتر است به وسیله یک وب سایت معتبر اقدام به رزرو کشتی مورد نظر خود بکنید.
  • رزرو کشتی سرگرمیی قشم برای بچه ها زیر 4 سال که بر روی صندلی مجزا نمی نشینند، رایگان می باشد. در صورتی که قصد دارید کودک خود را بر روی صندلی مجزایی بنشانید، می بایست هزینه ای برابر با افراد بزرگسال بابت خرید بلیط برای او بپردازید.
  • هر بلیط برای یک نفر در نظر گرفته می گردد.
  • صندلی ها به ترتیب ورود پر می شوند.
  • حرکت کشتی در زمان مقرر و بدون هیچگونه تاخیری انجام می گردد. لذا بهتر است حداقل 20 دقیقه قبل از زمان حرکت کشتی، در محل حاضر شوید.
  • در زمان هایی که تعداد مسافران زیادی برای بازدید به قشم سفر می کنند، بهتر است پیش از اقدام به رزرو آنلاین بلیط از وجود ظرفیت و صندلی خالی در کشتی اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
  • برای استفاده از کافی شاپ، خدمات عکاسی و رستوران (در صورت وجود) ، مسافران می بایست هزینه جداگانه ای پرداخت کنند.
  • در هر یک از کشتی های سرگرمیی قشم، زمان حضور و پذیرایی یک ساعت و نیم الی دو ساعت می باشد.

بزرگترین مجموعه انحصاری فروش سرگرمیات و بلیط کشتی های سرگرمیی در قشم

چنانچه قصد سفر به قشم و تجربه گشت دریایی در آب های نیلگون خلیج فارس را با کشتی های سرگرمیی قشم دارید، برترین گزینه برای رزرو بلیط، آرسنا می باشد. مجموعه ارسنا به عنوان مجری انحصاری فروش سرگرمیات و بلیط کشتی سرگرمیی قشم، برترین و مطمئن ترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد. در این وب سایت امکان مشاهده زمان حرکت کشتی های سرگرمیی قشم و قیمت آنها وجود دارد. شما به عنوان یک توریست قادر هستید به سادگی و در مدت زمان کوتاهی ساعات حرکت کشتی ها و قیمت بلیط آنها را مقایسه کرده و برترین انتخاب را به انجام برسانید. در نظر داشته باشید که وب سایت آرسنا، در برهه های زمانی مختلف و به خاطر مناسبت های خاص، امکان استفاده از تخفیفات ویژه را برای خرید این بلیط ها به سادگی امکان پذیر کرده است.

رزرو آنلاین بلیط کشتی سرگرمیی قشم در ارسنا

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2468

به "آشنایی با برترین کشتی تفریحی قشم و چگونگی رزرو بلیط برای آن" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با برترین کشتی تفریحی قشم و چگونگی رزرو بلیط برای آن" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین کشتی تفریحی قشم و چگونگی رزرو بلیط برای آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید