استارت آزادکار عنواندار تیم ملی با حضور در تورنمنت ایتالیا

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا کریمی یکی از کشتی گیران بااخلاق و عنوان دار کشورمان در حالی که تا آذرماه سال گذشته سیر صعودی را پیش گرفته بود، در مسابقات باشگاه های جهان از ناحیه زانو دچار پارگی رباط شد. او بعد از این اتفاق تلخ که در شرایط اوج آمادگی روحی و جسمی گریبان گیرش شد به ناچار زانوی مصدومش را به تیغ جراحان سپرد.

استارت آزادکار عنواندار تیم ملی با حضور در تورنمنت ایتالیا

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

خوشبختانه کریمی بعد از عمل جراحی، دوران درمان و نقاهت را به خوبی سپری کرد و مدتهاست با حضور در اردوی تیم ملی، تمرینات سنگین خود را استارت زده است. البته او هنوز سودای حضور در میادین بزرگ جهانی و المپیک را دارد و همچنان معتقد است باید در یک میدان رسمی محک بخورد.

به همین دلیل مدعی عنوان دار وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد که تعویق یک ساله بازی های المپیک به سود او تمام شد، قرار است با نظر کادر فنی در تورنمنت بین المللی ایتالیا پیش رو به میدان برود. بدین ترتیب او در لیست مسافران ایتالیا قرار گرفته تا طی روزهای 14 تا 17 اسفندماه در رقابت های بین المللی جام ماتئو پلیکونه که در شهر رم برگزار می شود، حضور یابد.

البته علیرضا کریمی از ماه ها قبل برای بازگشت به کشتی آنچنان باانگیزه بود که اعلام شد او می تواند از اواسط آبان ماه گذشته وارد گود مسابقات شود، اما دکتر کیهانی، پزشک جراح و عضو هیأت رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد او فعلاً باید با احتیاط بیشتری تمرین کند.

علیرضا کریمی هم اکنون به عنوان مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در سومین مرحله اردوی آماده سازی حضور دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1638

به "استارت آزادکار عنواندار تیم ملی با حضور در تورنمنت ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت آزادکار عنواندار تیم ملی با حضور در تورنمنت ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید