استقلال هنوز از شوک خارج نشده است، مجیدی می داند کار سختی دارد

به گزارش مجله آیرخ، حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگاران و در خصوص پیروزی استقلال برابر پیکان از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: آبی ها نتوانستند یک بازی خوب را مقابل پیکان انجام دهند. استقلال هنوز از شوک مبتلا شدن بازیکنانش به کرونا بیرون نیامده و آمادگی خوبی ندارد.

استقلال هنوز از شوک خارج نشده است، مجیدی می داند کار سختی دارد

وی تاکید کرد: در مقابل پیکان، استقلال سردرگم بود و توان همیشگی را نداشت. اگر چه از تجربه اش استفاده کرد و به مرحله بعد صعود کرد اما پیکان می توانست باعث حذف استقلال هم بشود.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد صحبت های فرهاد مجیدی در مورد مسائلی که وجود دارد گفت: مسائل استقلال مربوط به دیروز و امروز نیست. سالهاست که این تیم با این مسائل زندگی می کند اما خوشحالم که بازیکنان استقلال سعی کرده اند مسائل را رسانه ای نکنند.

پیشکسوت اسبق باشگاه استقلال ادامه داد: مسئولان باشگاه استقلال هم در تلاشند تا هر چه زودتر مسائل برطرف شود اما همانطور که بازیکنان گفتند صبر آنها هم حدی دارد. بنابراین لازم است همانطور که بازیکنان تلاش می کنند که مقابل حریفان پیروز باشند مسئولان هم باید تلاش بیشتری انجام دهند تا مسائل برطرف شود.

وی در مورد دیدار یکشنبه آینده استقلال برابر ذوب آهن اصفهان گفت: ذوبی ها همیشه مقابل استقلال خوب بوده اند. مجیدی می داند که بازی سختی در پیش دارد ضمن اینکه هنوز تیمش بعد از مبتلا شدن به کرونا شرایط ایده آلی ندارد. بنابراین تا روز یکشنبه فرصت دارد که تیمش را آماده این بازی کرده و بهترین ها را درون زمین قرار دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2215

به "استقلال هنوز از شوک خارج نشده است، مجیدی می داند کار سختی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال هنوز از شوک خارج نشده است، مجیدی می داند کار سختی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید