افتتاح 3 پروژه ورزشی به ارزش 120 میلیارد ریال در آستارا

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران/گیلان رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، سه پروژه ورزشی این شهرستان به ارزش 120 میلیارد ریال افتتاح می شود.

افتتاح 3 پروژه ورزشی به ارزش 120 میلیارد ریال در آستارا

وحید خاصی پور در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با نزدیک شدن به دهه فجر، پروژه های ورزشی احداث شده در سطح شهرستان، مراحل نهایی و بهره برداری آزمایشی خود را طی می کنند تا در این ایام به شکل رسمی افتتاح شوند.

وی با بیان اینکه در شهرستان سه پروژه شاخص ورزشی داریم، ادامه داد: چمن مصنوعی و جاده سلامت استادیوم وحدت توسط دولت تدبیر و امید و استخر سرپوشیده شنا توسط بخش خصوصی احداث شده است.

خاصی پور اضافه نمود: برای احداث چمن مصنوعی، رقمی معادل 40 میلیارد ریال، جاده سلامت دور چمن مصنوعی استادیوم وحدت، رقمی معادل 10 میلیارد ریال و استخر سرپوشیده آریا نیز رقمی معادل 60 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 10 میلیارد ریال دیگر نیز برای تکمیل سایر بخش های مجموعه ورزشی وحدت هزینه شده است، اعلام نمود: استخری که در آستارا توسط بخش خصوصی احداث شده است، از مجهزترین و بزرگترین استخرهای بخش خصوصی در غرب استان گیلان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا با اشاره به اینکه علاوه بر استخر مذکور، استخری دیگر توسط دولت در مجموعه ورزشی استادیوم وحدت در حال احداث است، شرح داد: این پروژه پیشرفت قابل توجهی دارد و در مرحله تکمیل بخش اداری، رختکن ها و موتورخانه است و در تلاش هستیم تا در حداقل ترین زمان ممکن، تکمیل کنیم تا در اختیار علاقمندان به رشته ورزشی شنا قرار گیرد.

وی در پایان از درخشش قهرمانان ورزشی این شهرستان در رشته های مختلف خبر داد و شرح داد: طی 9 ماه گذشته ورزشکاران شهرستان در رشته های فوتبال، فوتسال، بوکس، کاراته، تیراندازی، هاپکیدو، بدنسازی، پاورلیفتینگ، تکواندو، آمادگی جسمانی بانوان، دو ومیدانی و دیگر رشته ها نیز در سطوح مختلف بین المللی، ملی و استانی عناوین برتر را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 819

به "افتتاح 3 پروژه ورزشی به ارزش 120 میلیارد ریال در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 3 پروژه ورزشی به ارزش 120 میلیارد ریال در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید