اکران فیلم تئاتر خاله مرجان و خروس مریم کاظمی

به گزارش مجله آیرخ، خبرگزاری خبرنگاران- فیلم تئاتر خاله مرجان و خروس به نویسندگی و کارگردانی مریم کاظمی در گامِ سوم طرح نمایش نما از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اکران اینترنتی می شود.

اکران فیلم تئاتر خاله مرجان و خروس مریم کاظمی

به گزارش خبرگزاری خبرنگارانبه نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این تئاتر که از تولیدات سال 1390 مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری است از روز چهارشنبه 11 فروردین 1400 در پایگاه مجازی کانون به نشانی th.kpf.ir به نمایش گذاشته خواهد شد.

خاله مرجان و خروس به کارگردانی تلویزیونی مهدی گنجی، ماجرای دو خواهر به نام های مرجان و ریحان است که در دو مزرعه کنار هم زندگی می کنند. اما یکی از آن ها اهل کار و کوشش نیست و باعث مشکلاتی در مزرعه می شود....

این نمایش شاد و آهنگین با شیوه دست کشی و نخی بر اساس داستان قوقولی قوقول کتاب فارسی ابتدایی قدیم ساخته شده است.

بازیگران و عروسک گردانان این نمایش، زنده یاد حسین محب اهری، مریم کاظمی، مرجان احمدی، سمیه نادری، آنا نمکچیان، حسین مزینانی، زهرا مریدی و عرفان میرانلو هستند.

طراحی صحنه و لباس خاله مرجان و خروس را رضا مهدی زاده، موسیقی را فرید نوایی و طراحی عروسک ها را سهیلا باجلان بر عهده داشتند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به عماد سالکی و پریسا فلاح زاده طراح پوستر و بروشور، زهرا شایان فر روابط عمومی، پریسا فلاح زاده، عماد سالکی، بهروز مهرعلیان، مریم ابراهیمی و نازنین صفا دستیاران، مدیران و منشی صحنه، محمدحسن موحدی زاده و سعید معروف پور دستیاران طراح صحنه، لادن نصرالهی دستیار طراح لباس و دوخت و سهیلا باجلان و سوده رضایی ساخت عروسک اشاره کرد.

فرزانه نشاط خواه، مریم کاظمی، حسین مزینانی، آنا نمکچیان، پریسا فلاح زاده، عماد سالکی، زهرا مریدی، عرفان میدانلو و بهروز مهرعلیان نیز در بخش صدا با نمایش خاله مرجان و خروس همراهی کردند.

اشعار این نمایش بر عهده مریم کاظمی، موسیقی انتخابی مازندرانی از نادیا و عماد رام، محمد و رزا دنیوی و مهری ماهوتی و ترکیب و هماهنگی موسیقی و صدا بر عهده فرید نوایی بوده است.

یادآوری می شود نمایش خاله مرجان و خروس پیش تر در دو مرحله در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا شده و مورد استقبال قرار گرفته و لوح فشرده این نمایش نیز از سوی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون تولید شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1740

به "اکران فیلم تئاتر خاله مرجان و خروس مریم کاظمی" امتیاز دهید

2 کاربر به "اکران فیلم تئاتر خاله مرجان و خروس مریم کاظمی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم تئاتر خاله مرجان و خروس مریم کاظمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید