ایتالیا بدون زایتسف، تراویتسا و کوار در ایران

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران: فدراسیون والیبال ایتالیا اسامی 12 بازیکن خود برای سفر به ایران و برگزاری 2 مسابقه مقابل تیم ملی کشورمان در مسابقات لیگ جهانی را علام کرد.

ایتالیا بدون زایتسف، تراویتسا و کوار در ایران

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا ساعت 18:30 روزهای آدینه و یک شنبه 30 خرداد و اول تیر در سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی به مصاف هم می روند.

بر اساس اعلام فدراسیون ایتالیا، مائورو بروتو سرمربی لاجوردی پوشان برای این 2 مسابقه فیلیپو لانزا، گابریله ماروتی، توماس برتا، میکله بارانوویچ، ماتئو پیانو، جولیو سابی، آندره کولاچی، آنتونیو کوارتا، لوئیجی رانداتزو، سیمونه آنزانی و آندره جیوانی را در نظر گرفته است. به این ترتیب می بینیم که آتزوری با نفرات ذخیره خود مقابل ایران قرار می گیرد و شاگردان کواچ باید با ایتالیای بدون زایتسف، تراویتسا و کوار بازی کند.

ایتالیا که در 6 مسابقه نخست خود در لیگ جهانی به 6 پیروزی دست یافت، بامداد فردا (سه شنبه) به وسیله فرودگاه امام خمینی وارد تهران می گردد. گفتنی است این لیست قطعی نیست و ممکن است تا زمان سفر تیم ملی ایتالیا بعضی بازیکنان این تیم تغییر نمایند.

ایتالیا در 2 مسابقه خود مقابل لهستان با حضور این بازیکنان به 2 شکست با نتایج 3 بر 2 و 3 بر یک دست یافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 530

به "ایتالیا بدون زایتسف، تراویتسا و کوار در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا بدون زایتسف، تراویتسا و کوار در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید