ایران باز هم مغلوب ایتالیا شد

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران: تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ جهانی والیبال باز هم مغلوب ایتالیا شد.

ایران باز هم مغلوب ایتالیا شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، دیدار دوم تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2014 با نتیجه سه بر صفر به سود ایتالیا به انتها رسید.

اسلوبودان کواچ، سرمربی صرب تیم ملی ایران برای این بازی که در شهر ورونا برگزار گردید از ترکیب آغاز نماینده سعید معروف، شهرام محمودی، عادل غلامی، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی و عبدالرضا علیزاده(لیبرو) استفاده کرد. اولین امتیاز بازی با سرویس بدون بازگشت سیمونه پارودی برای ایتالیا به دست آمد. نقطه قوت آتزوری مثل بازی قبل، دریافت اول و استفاده از اسپکرهای قدرتی بود اگرچه دراگان تروایتسا در روی تور از نقشه های مختلفی بهره برد. اگرچه ایران در ابندای بازی از حریف عقب افتاد اما دو تیم در امتیاز 14 مساوی شدند و دومین وقت استراحت فنی در پوئن 16 بر 14 به سود ایتالیا حاصل شد. سرویس و دفاع خوب سعید معروف و عادل غلامی برای اولین بار در این ست ایران را 18 بر 17 پیش انداخت. شاگردان کواچ خود را در امتیاز 20 به حریف رساندند. سرویس بدون بازگت شهرام محمودی امتیاز 23 را به سود ایران ثبت و مائورو بروتو را مجبور کرد تیمش را برای وقت استراحت بیرون بکشد. ست اول با دفاع سه نفره تیم ملی ایتالیا با نتیجه 27 بر 25 به سود این تیم به انتها رسید. جیری کوار و ایوان زایتسف به ترتیب هشت و شش امتیاز برای ایتالیا کسب کردند و در تیم ایران شهرام محمودی، پنج امتیاز به دست آورد. حمله ایتالیایی ها در این ست به مراتب بهتر از ایران بود ضمن اینکه بازیکنان ایران اشتباهات بسیار کمتری در ست اول مرتکب شدند.

ست دوم، ست پر اشتباه بازیکنان ایران بود. سرویس های خوب بازیکنان ایتالیا و حملات نه چندان خوب بازیکنان ایران، وقت استراحت دوم را در امتیاز 16 بر 10 به سود تیم میزبان رقم زد. حضور مهدی مهدوی، سامان فائزی و امیر غفور در ایم لحظلات، راه چاره کواچ برای مقابله با ایتالیا بود. نتیجه عجیب 21 بر 12 باعث شد تا مجتبی میزاجان پور هم وارد زمین گردد و بازیکنان اصلی تیم برای حضور در ست سوم، استراحت نمایند. ست دوم نیز با نتیجه 25 بر 18 بنفع آتزوری رسید. در انتها این ست ایوان زایتسف 12 امتیازی شد و میلاد عبادی پور و شهرام محمودی در امتیاز شش متوقف شدند.

بازیکنان ایران اگرچه ست سوم را نیز چندان خوب آغاز نکردند اما سرویس های عبادی پور و دفاع موسوی، دو تیم را در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران برای وقت استراحت فنی اول نزد مربیان فرستاد. دریافت داخل میدان ایتالیا و اسپک های غیر قابل کنترل زایتسف و کوار، ایتالیا را به جریان بازی برگزداند و این تبم را 13 بر 11 پیش انداخت. دومین وقت استراحت فنی در امتیاز 16 بر 12 به سود ایتالیا و با اِیس جیری کوار به دست آمد. حملات بازیکنان ایران همچنان از دقت کافی برخوردار نبود و نتیجه آن نیز ثبت نتیجه 22 بر 19 برای ایتالیا بود. اسپک امانوئله بیرارلی از منطقه 3، میزبان را به امتیاز 23 و خطای بازیکنان ایران در دفاع روی تور امتیاز آخر را به سود ایتالیا ثبت کرد تا نتیجه 25 بر 22 به نفع ایتالیا رقم بخورد.

ایتالیا با این نتیجه با کسب 12 امتیاز کامل از چهار بازی خود، صدرنشین و ایران با 2 شکست بدون امتیاز، قعرنشین است.

در اردامه بازی های امروز، فرانسه سه بر صفر ژاپن را شکست داد و پرتغال در زمین خود با همین نتیجه مغلوب جمهوری چک شد. بازی های بعدی تیم ملی ایران در روزهای 16 و 18 خرداد ماه در برزیل خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 524

به "ایران باز هم مغلوب ایتالیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران باز هم مغلوب ایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید