باغ وحش ببرهای پاتایا

به گزارش مجله آیرخ، باغ وحش ببر های پاتایا یکی از هیجان انگیز ترین مکان ها برای بازدید در تایلند است. در این باغ وحش که یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری تایلند است و در 9 کیلو متری شمال پاتایا قرار گرفته است علاوه بر بیش از 200 ببر بنگالی حدود صد هزار کروکدیل برای علاقه مندان به حیات وحش وجود دارند. این باغ وحش که 5 سال از زمان ساخت آن می گذرد ، دارای صد قطعه زمین از جنگل و مراتع طبیعی می باشد که آن را به بزرگترین باغ وحش در دنیا مبدل کرده است. البته حیوانات دیگری چون فیل ، شتر بی کوهان ، گراز ، شتر مرغ ، کانگورو و پرنگان عجیبی را در آن جا مشاهده خواهید نمود.

باغ وحش ببرهای پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

ببر های بنگالی نگه داری شده در آن جا از عظیم ترین گونه ها در میان ببر ها می باشند. رنگ پوست آن ها زرد متمایل به قهوه ای یا خاکستری است. ببر های نر تنها و ببر های ماده به صورت دسته جمعی به همراه توله هایشان زندگی می نمایند.

سیرک حیوانات در این باغ انتخابتان برای بازدید از آن جا را با ارزش تر خواهد کرد. پرش ببر ها از میان حلقه آتش ، کشتی کروکدیل ها ، ماساژ گردشگران به وسیله فیل ها ، راه رفتن ببر ها روی بند ، بازی بسکتبال از جمله برنامه های مهیج ارائه شده در سیرک هستند که شما را سرگرم نموده و به هیجان می آورند. علاوه بر آن هر روز نمایش هایی به وسیله تمساح ها انجام می گردد که شاید نتوان در جای دیگری یافت.

در چنین باغ عظیم و پر از تفریحاتی متوجه زمان نخواهید شد و قطعا گرسنه می شوید. اما جای نگرانی نیست چرا که چندین رستوران مختلف با سرو انواع غذا های خوشمزه و باکیفیت تایلندی ، چینی ، اروپایی و بین المللی به ارائه خدمت به بازدید نمایندگان می باشند.

شما می توانید یک روز کامل از تور تایلند خود را بدون اینکه حوصلتان سر برود در این باغ وحش سر کنید، در باغ وحش می توانید به تماشای نمایش های مختلف و دیدنی مثل بسکتبال بازی کردن فیل ها، پریدن ببرها از میان حلقه های آتش و نمایش حیرت آور و هیجان انگیز کوروکودیل ها بنشینید، بعلاوه رستوران های باغ وحش انواع غذاهای تایلندی، چینی، اروپایی و بین المللی را سرو می نماید پس نگران غذا در باغ وحش نباشید.

منبع: جاده های سبز
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1907

به "باغ وحش ببرهای پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ وحش ببرهای پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید