برنده واقعی هستیم، بُرد روحیه بخشی قبل از بازی با هورسان بود

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری گنبد با نتیجه سه بر صفر از سد تیم آذرباتری ارومیه گذشت.

برنده واقعی هستیم، بُرد روحیه بخشی قبل از بازی با هورسان بود

بزرگ جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از شکست تیم آذرباتری گفت: پیش بینی چنین بازی داشتیم، البته با توجه به اینکه بازی رو دررو برای ما حساب می شد، استرس آن را داشتیم اما با مدیریت توانستیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: همه بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند. خدا را شکر با نتیجه سه بر صفر پیروز شدیم و با روحیه مناسب برای بازی با هورسان آماده خواهیم شد.

جزیده تأکید کرد: امیدوارم همین فرایند را ادامه دهیم تا به هدفمان که حضور در پلی آف است، دست یابیم. به هر دو تیم تبریک می گویم. تیم آذرباتری نیز بازیکنان جوان خوبی در اختیار دارد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در خاتمه گفت: بر روی مسائل روانی بازیکنان به خوبی کار می کنیم، چرا که بازیکنان جوانی در اختیار داریم و نشان دادند که در زمان عقب افتادن، عملکرد خوبی برای جبران و برگشت به بازی دارند. خوشحالم که پیروز شدیم. در همه فاکتورها به ویژه اخلاق و رفتار خوب عمل می کنیم و دوست داریم برنده واقعی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1649

به "برنده واقعی هستیم، بُرد روحیه بخشی قبل از بازی با هورسان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنده واقعی هستیم، بُرد روحیه بخشی قبل از بازی با هورسان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید