چگونه با عسل خوردن لاغر شویم؟

به گزارش مجله آیرخ، تحقیقات زیادی برای پیشگیری و کنترل چاقی در جهان در دست انجام است. مطالعات نشان می دهد که مصرف عسل می تواند در لاغری موثر باشد.

چگونه با عسل خوردن لاغر شویم؟

عسل از جمله مواد خوراکی است که برای سلامتی فواید زیادی دارد که یکی از مهم ترین آن ها یاری به کاهش وزن است. طبق آنالیز های اجرا شده مصرف مناسب عسل در کنار یک رژیم غذایی سالم تاثیر بیشتری بر کاهش وزن دارد. ترفند لاغری با عسل را در خبرنگاران بخوانید.

چرا عسل باعث کاهش وزن می گردد؟

عسل حاوی مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مختلف است. مصرف خوراکی عسل منجر به افزایش سطح آنتی اکسیدان هایی از قبیل ویتامین C، بتاکاروتن، اوریک اسید و گلوتاتیون رداکتاز سرم در افراد سالم می گردد؛ این مواد همان عوامل موجود در چای سبز هستند که موجب کاهش وزن به وسیله افزایش گرمایی زایی ناشی از غذا می شوند. در ادامه با نسخه هایی برای لاغری با عسل آشنا می شویم.

چای سبز و عسل برای لاغری

در فنجان چای سبز روزانه خود، یک قاشق چایخوری عسل به همراه نصف قاشق چایخوری دارچین اضافه و میل کنید؛ این کار در کنار رعایت سایر نکات تغذیه ای، به کاهش وزن شما، یاری شایانی می نماید.

لیمو و عسل برای لاغری

یک راه دیگر برای استفاده از عسل جهت کاهش وزن، مصرف نصف قاشق چایخوری از عسل با یک لیوان آب گرم و آب نصف لیمو است که علاوه بر یاری به کاهش وزن برای پاکسازی کبد، درمان کبد چرب و افزایش سطح قدرت سیستم ایمنی نیز بسیار مفید است بعلاوه این ترکیب معجزه آسا برای درمان سرماخوردگی و آنفلوآنزا نیز بسیار مفید است.

ترکیب سیر و عسل برای لاغری

مصرف سیر خام با یک قاشق چای خوری عسل اول صبح نیز می تواند به کاهش وزن شما یاری کند. برای این کار از شب قبل یک حبه سیر را پوست کنده و خرد کنید سپس با یک قاشق عسل مخلوط کنید و صبح به صورت ناشتا آن را مصرف کنید.

قبل خواب عسل بخورید

نتایج مطالعات نو نشان می دهد که مصرف عسل به طور کلی و به ویژه یک قاشق چایخوری قبل از خواب موجب چربی سوزی و کاهش وزن می گردد.

عسل را جایگزین شکر کنید

در یک پژوهش تعیین شد که مصرف شکر باعث افزایش سطح گلوکز و تری گلیسرید خون می گردد و موجب افزایش چربی احشایی و تجمع چربی در بافت کبد می گردد در حالی که در استفاده متعادل از عسل این موارد گزارش نشده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هشدار مراقب خال های سرطانی باشید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2329

به "چگونه با عسل خوردن لاغر شویم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه با عسل خوردن لاغر شویم؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با عسل خوردن لاغر شویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید