برگزاری نخستین دوره تخصصی بازاریابی صادرات صنعت چاپ در اردیبهشت

به گزارش مجله آیرخ، بابک عابدین، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برنامه های این اتحادیه در امسال، گفت: جدیدترین برنامه اتحادیه برگزاری نخستین دوره تخصصی بازاریابی صادرات صنعت چاپ با هدف آشنایی فعالان صنعت چاپ با ضرورت های صادراتی است.

برگزاری نخستین دوره تخصصی بازاریابی صادرات صنعت چاپ در اردیبهشت

وی درباره ضرورت برگزاری این دوره شرح داد: دوره پیش رو با توجه به رویکردهای اتحادیه در زمینه ترویج و توسعه فعالیت های صادراتی صنعت چاپ به صورت تخصصی و اهمیت فرآیند بازاریابی در این حوزه برگزار خواهد شد.

عابدین با اشاره به برگزاری نمایشگاه چاپ دبی در خرداد ماه سال جاری و حضور ششمین پاویون ایران در این رویداد، ادامه داد: لازم است که فعالان چاپ و بسته بندی کشور، قبل از حضور در این نمایشگاه در قالب یک دوره تخصصی با بازاریابی بین المللی صادراتی صنعت چاپ آشنا شوند.

وی اضافه کرد: این دوره به مدت یک ماه و در قالب چهار جلسه در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد و در آن مبانی، مسائل و فرایند بازاریابی بین المللی صنایع چاپ به صورت تخصصی ارائه خواهد شد.

عابدین درباره محتوا و مباحثی که قرار است در این دوره ارائه گردد نیز گفت: قرار است از بحث آغاز برنامه ریزی، تحقیق و توسعه و حضور فیزیکی در بازارهای بین المللی مثل نمایشگاه های تخصصی تا بازارسازی، روش های اطلاع رسانی به وسیله شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در این دوره عرضه گردد.

به گفته وی، قرار است سه تن از فعالان صنعت چاپ کشور که در حوزه های مختلف برندینگ، تجاری سازی و حضور در عرصه های بین الملل فعال هستند آموزش این دوره ها را بر عهده داشته باشند.

عابدین از برگزاری دوره آموزشی زبان انگلیسی برای فعالان تجاری اطلاع داد و اعلام کرد: جامعه هدف این دوره تُجار و افرادی هستند که قصد دارند بازارهای هدف خود را براساس رویکرد توسعه صادرات در خارج از مرزهای ایران داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به این که زیرا بهره مندی از زبان کسب و کار در انجام مبادلات مالی، اهمیت زیادی دارد و تجار باید با آن آشنا باشند، در این دوره، زبان انگلیسی با همین رویکرد برگزار خواهد شد. این دوره به صورت هشت تا 12 جلسه با حضور استادان مجرب برپا خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2233

به "برگزاری نخستین دوره تخصصی بازاریابی صادرات صنعت چاپ در اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین دوره تخصصی بازاریابی صادرات صنعت چاپ در اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید