تور عمان لحظه آخری: وزیر صمت به امارات و عمان سفر می نماید

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، فرزاد پیلتن با بیان این خبر اضافه نمود: وزیر صمت به همراه رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و بعضی از نمایندگان دستگاه های دولتی در رأس هیأت بزرگ تجاری از بخش خصوصی به عمان و امارت سفر می نماید.

تور عمان لحظه آخری: وزیر صمت به امارات و عمان سفر می نماید

با تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

وی گفت: وزیر صمت از 17 تا 19 بهمن ماه امسال در رأس هیأت بزرگ تجاری و مالی از بخش خصوصی و با همراهی بعضی از نمایندگان سازمان های دولتی به امارات سفر می نماید.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: این سفر با هدف بازدید از نمایشگاه اکسپو و شرکت در نشست تجاری با حضور فعالان مالی و تجاری ایرانی مقیم امارات و بعلاوه حضور در نشست مشترک تجاری بین فعالان مالی و تجاری عضو هیأت همراه با فعالان تجاری و مالی مقیم دبی از کشورهای مختلف خواهد بود.

وی ادامه داد: طی برنامه ریزی صورت گرفته، سید رضا فاطمی امین در این سفر با مقامات دولتی و خصوصی کشور امارات در حوزه های مالی و تجاری نیز ملاقات و گفت و گو می نماید.

پیلتن اظهار کرد: بعلاوه، وزیر صنعت، معدن و تجارت از 19 تا 21 بهمن ماه به منظور شرکت در کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان در رأس یک هیأت دولتی و خصوصی متشکل از بخش های مختلف مالی و تجاری، به عمان سفر خواهند کرد.

وی اضافه نمود: در خلال این رویداد نیز با مقامات سیاسی، مالی و بخش خصوصی این کشور ملاقات و گفت و گو خواهد نمود.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت یادآور شد: دو کشور در جریان نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان قرار است در مورد زمینه های مالی به ویژه سرمایه گذاری های، تجاری، صنعتی، معدنی، حمل و نقل هوایی و دریایی و ترانزیت، حوزه انرژی، خدمات فنی و مهندسی، گردشگری، فرهنگی و بعلاوه موضوعات قضائی، کنسولی، کار و در حوزه بهداشت مذاکره نمایند.

وی گفت: این دو سفر در راستای برنامه های دولت سیزدهم به منظور توسعه دیپلماسی مالی و تجاری با کشورهای منطقه به ویژه همسایگان جنوبی ایران طراحی شده و بر اساس رویکردهای سازمان توسعه تجارت ایران در زمینه فراهم کردن هر چه بیشتر بسترهای لازم برای فعالیت بخش خصوصی ایران در کشورهای همسایه، قرار است مسائل و مسائل این بخش در دستورکار جلسات و مذاکرات قرار گیرد.

پیلتن اظهار امیدواری کرد با افزایش فعالیت های حوزه دیپلماسی مالی و تجاری کشور، در آینده شاهد رشد مبادلات مالی و تجاری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای همسایه باشیم.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2131

به "تور عمان لحظه آخری: وزیر صمت به امارات و عمان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان لحظه آخری: وزیر صمت به امارات و عمان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید