تشریح ویژگی های تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن همراه ایرانسل

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با برقراری تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE)، در غرفه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن اصلی (38) بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، ویژگی های این سرویس برای مشترکان ایرانسل تشریح شد.

تشریح ویژگی های تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن همراه ایرانسل

این سرویس به مشترکان این امکان را می دهد تا بدون احتیاج به نصب برنامه های جانبی و تنها بر بستر شبکه نسل چهارم تلفن همراه، تماس تصویری درون شبکه ای برقرار نمایند.

برای اینکه مشترکان بتوانند از سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE) در شبکه ایرانسل بهره مند شوند، کافی است گوشی تلفن همراه طرف مبدا و مقصد، از این سرویس پشتیبانی کند.

تنظیمات مربوط به سرویس (ViLTE) در گوشی های مختلف، فرق دارد و مشترکان احتیاج است قبل از اقدام برای استفاده از این سرویس، تنظیمات آن را فعال نمایند.

هنگام استفاده از سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE)، شبکه نسل چهارم ثابت می ماند و بدون افت سرعت اینترنت، مشترکان می توانند از سایر برنامه های احتیاجمند مصرف اینترنت در تلفن همراه خود استفاده نمایند.

در پی ابلاغ مصوبه شماره یک جلسه 342 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مورخ 2 بهمن 1401 در مورد ارائه خدمت مکالمه ویدیویی، ایرانسل این سرویس را به مشترکان خود ارائه کرد و امروز در سومین روز نمایشگاه الکامپ که نخستین نمایشگاه پس از عرضه این سرویس محسوب می گردد، ویژگی های آن برای مخاطبان نمایشگاه تشریح شد.

هزینه استفاده از سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE)، بر اساس دقیقه و با تعرفه معین شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، محاسبه می گردد. ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه جامع تحول دیجیتال، در سالن اصلی (38) و سالن 8و9 بیست وششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ شرکت نموده و آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، تا 8 تیرماه از ساعت 8 تا 16، به بازیدنمایندگان و علاقه مندان معرفی می نماید. غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402، مانند نمایشگاه های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن همراه 5G است و بازدید نمایندگان می توانند کاربست های (use case) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2439

به "تشریح ویژگی های تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن همراه ایرانسل" امتیاز دهید

1 کاربر به "تشریح ویژگی های تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن همراه ایرانسل" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح ویژگی های تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن همراه ایرانسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید