جزئیات پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، جزئیات تولید آزمایشی 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای چیست؟

جزئیات پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای

عصر ایران نوشت، دخیل محمدی فر، مدیر پروژه پلتفرم 206 در این باره گفت: محصول 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای، آماده تولید و عرضه به بازار است و با اخذ مجوزهای لازم به مشتریان تحویل خواهد شد.

محمدی فر شرح داد: توسعه محصولات تازه بر پایه فناوری و نیازهای روز مشتریان، امری ضروری برای هر خودروساز است. گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری محصولات مختلف به روز شده و یا تازه را به بازار عرضه کرده و یا در آستانه ورود به بازار دارد که نشان دهنده عزم پایدار این خودروساز در اتکا به خودکفایی در جهت توسعه و پیشرفت و ارتقای سطح کیفی محصولات خود است.

مدیر پروژه پلتفرم 206 مهم ترین امکانات رفاهی 206 تیپ 3 را سقف شیشه ای، سیستم اتوماتیک تهویه هوا، آیینه های جانبی برقی و شیشه بالابرهای برقی درهای عقب مطرح نمود و گفت: محصولات تازه ایران خودرو در زمینه های فنی و امکانات، نسبت به نسخه های پیشین ارتقا یافته اند.

آخرین مدل 206 تیپ 3 مربوط به سال 91 است و بعد از آن تولید آن از طریق ایران خودرو متوقف شد.

پژو 206 در گذشته در شش تیپ یک تا شش در ایران عرضه شد که در سال های اخیر با حذف مدل های دیگر فقط تولید تیپ های دو و پنج از طریق ایران خودرو انجام می شد که تولید تیپ پنج نیز هم اکنون متوقف است و فقط 206 تیپ 2 تولید می شود.

بروزرسانی و ارتقاء محصولات پژو 206 تیپ 2

ایران خودرو اخیرا از بروزرسانی و ارتقاء محصولات پژو 206 تیپ 2 که در دستور کار است خبر داد.

پژو 206 تیپ 2 یکی از ارزان قیمت ترین محصولات شرکت ایران خودرو به شمار می آید و در واقع بعد از سمند ال ایکس ارزان ترین سواری ایران خودرو است.

البته قیمت مصوب این خودرو ممکن است در مهرماه دستخوش تغییراتی شود. در حال حاضر بر اساس آخرین مصوبه شورای رقابت پژو 206 تیپ 2 به قیمت 127 میلیون و 122 هزار تومان - قیمت کارخانه ای این محصول - به متقاضیان عرضه می شود و در بازار خودرو نیز این روزها می توان این مدل از 206 را با قیمت 241 میلیون تومان خریداری کرد.

این درحالیست که در زمان اوج گیری قیمت ها در بازار خودرو قیمت پژو 206 تیپ 2 تا 252 میلیون تومان هم صعود کرده بود اما اکنون این خودرو نیز مثل بیشتر خودروها تحت تاثیر برخی تحولات از جمله خبر آزادسازی مشروط واردات خودرو، به سراشیبی کاهش قیمت افتاده است.

یک سقف شیشه ای برای متقاضیان چقدر آب می خورد؟

برخی فعالان و کارشناسان بازار خودرو تولید پژو 206 تیپ 2 سقف شیشه ای را تمهید ایران خودرو برای افزایش قیمت این محصول ارزیابی کرده اند چرا که با اضافه شدن این ویژگی به پژو 206 دست ایران خودرو برای ایجاد تغییر قیمت قابل توجه در این محصول و قانع کردن شورای رقابت به تصویب قیمت تازه بازتر از قبل می شود.

شایان ذکر است درباره قیمت پژو 206 تیپ 2 سقف شیشه ای هنوز خبر رسمی و یا حتی برآورد قابل قبولی ارائه نشده اما برخی فعالان بازار خودرو معتقدند این محصول با قیمت تازه و با فاصله از قیمت کنونی پژو 206 تیپ 2 سقف فلزی به بازار عرضه می شود. به نظر می رسد باید منتظر ماند و دید این سقف شیشه ای برای مشتریان و طرفداران این خودرو چقدر آب می خورد!

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2160

به "جزئیات پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید