جزئیات یکی از ویژگی های تازه دوربین گلکسی S22 لو رفت

به گزارش مجله آیرخ، سامسونگ فقط 9 روز دیگر در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) از گوشی های سری گلکسی S22 رونمایی می نماید. با وجود اینکه تمام جزئیات این گوشی ها فاش شده، اما همچنان اطلاعات نوی از آن ها منتشر می گردد. به تازگی یکی از افشاگران تصویری را منتشر نموده که گویا قرار است در مراسم رونمایی از این گوشی ها به نمایش در بیاید. در این تصویر، به یکی از قابلیت های نرم افزاری نو دوربین این گوشی ها پرداخته شده است.

جزئیات یکی از ویژگی های تازه دوربین گلکسی S22 لو رفت

این مشخصه سوپر رزولوشن نام دارد و با استفاده از دو سنسور به طور هم زمان می تواند شفافیت و عمق عکس ها را به طور قابل توجهی افزایش دهد. طبق اطلاعات فاش شده، این قابلیت ابتدا از توان دوربین اصلی 50 یا 108 مگاپیکسلی برای ثبت جزئیات استفاده می نماید و در ادامه با بهره گیری از دوربین 12 مگاپیکسلی (احتمالا اولترا واید) اطلاعات دقیق مربوط به روشنایی چشم انداز را دریافت می نماید. بعلاوه در حالت سوپر رزولوشن، مدل اولترا می تواند پیکسل ها را به صورت 9 در 1 ترکیب کند تا نور بیشتری ثبت گردد ولی احتمالا گوشی های S22 و S22 پلاس می توانند از ترکیب 4 در 1 پیکسل ها در این حالت بهره ببرند.

گفته می گردد این قابلیت تازه با بهره گیری از الگوریتم های تازه نفس سامسونگ و واحد پردازش عصبی بهبود یافته کار خود را انجام می دهد و در نهایت منجر به بهبود قابل توجه کیفیت عکس ها می گردد. به گفته یکی دیگر از افشاگران، عکس هایی که در این حالت ثبت می شوند حجم بیشتری دارند و ضمناً بعد از ثبت عکس، باید حدود 2 ثانیه برای انجام پردازش های نرم افزاری منتظر بمانید.

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی S22 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم F/1.8، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 3 برابری بهره می برد. گوشی گلکسی S22 پلاس هم همراه با همین دوربین ها به دست کاربران می رسد. ضمناً هر دو گوشی مبتنی بر دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی هستند.

از سوی دیگر، سامسونگ برای گلکسی S22 اولترا بار دیگر از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده نموده که ظاهرا سنسور نسبتا بهتری نسبت به نسل قبلی دارد. در کنار آن، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابری قرار گرفته است. بعلاوه نباید وجود دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم.

این گوشی ها همراه با تراشه های اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 راهی بازار می شوند که هر دو قدرت زیادی به ارمغان می آورند ولی در خصوص چیپست اگزینوس خبرهای خوبی به گوش نمی رسد. از نظر طراحی هم فقط مدل اولترا با تغییرات قابل توجهی روبه رو شده و مدل های استاندارد و پلاس از طراحی مشابه با نسل قبلی بهره می برند. باید ببینیم آیا این گوشی ها با استقبال کاربران روبه رو می شوند یا نه.

منبع: NoteBookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2211

به "جزئیات یکی از ویژگی های تازه دوربین گلکسی S22 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات یکی از ویژگی های تازه دوربین گلکسی S22 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید