جنایت سیاه در خانه زن تنها

به گزارش مجله آیرخ، تهران (پانا) - تعمیرکار آبگرمکن دیواری وقتی برای کار به خانه زن جوان رفت با دیدن زن تنها به او تعرض کرد و پول و طلاهایش را دزدید.

جنایت سیاه در خانه زن تنها

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش ایران، اواسط فروردین، زن جوانی هراسان به دادسرای ویژه سرقت رفت و از مردی شکایت کرد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده پول و طلاهایش را سرقت نموده بود.

زن جوان درباره ماجرای تلخی که برایش رقم خورده بود، گفت: در یکی از محله های مرکزی تهران زندگی می کنم. دستگاه آبگرمکن دیواری ما مدتی خراب شده بود و یک تعمیرکار قبلاً به خانه ما آمده بود تا آن را درست کند.

او ادامه داد: شب حادثه همسرم در محل کارش بود و من در خانه تنها بودم که متوجه شدم دوباره آبگرمکن خراب شده چون هوا خیلی سرد بود به تعمیرکاری که آن را قبلاً درست نموده بود زنگ زدم و خواستم تا برای تعمیر بیاید. ساعتی بعد مرد تعمیرکار به نام شایان به خانه ام آمد اما وقتی متوجه شد که همسرم در خانه نیست، ناگهان با آچاری که در دست داشت به من حمله کرد. ترسیده بودم و شروع به داد و فریاد کردم. اما او که با مقاومتم روبرو شده بود مرا زخمی کرد و سپس مورد تعرض قرار داد. آنقدر ترسیده بودم و حالم بد بود که بی هوش شدم و مرد تعمیرکار نیز از فرصت استفاده نموده و دست و پای من را با روسری ام بست. بعد هم شروع به سرقت وسایل با ارزش داخل خانه کرد و پول و طلاهایمان را به سرقت برده و متواری شد.

زن جوان گفت: نمی دانم چقدر زمان گذشت اما با صدای شوهرم به هوش آمدم. همسرم که از محل کارش برگشته بود چند بار زنگ خانه را می زند و وقتی من پاسخ نمی دهم نگران می گردد. با کلیدی که به همراه داشته وارد خانه می گردد و خانه بهم ریخته او را نگران تر می نماید و درنهایت در اتاق مرا بی هوش پیدا می نماید.

حالم به قدری بد بود که همسرم مرا به بیمارستان رساند و تحت درمان قرار گرفتم. دکترها می گفتند وضع جسمی ام خیلی بد بود و ضربه ای که با پیچ گوشتی و آچار به سرم کوبیده مرا تا چند قدمی مرگ برده بود.

با شکایت زن جوان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس پرونده شروع شد. در تحقیقات اولیه تعیین شد شایان تلفن همراهش را خاموش نموده و از خانه اش نیز متواری شده است.

آنالیز کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه پیروز شدند شایان را در مخفیگاهش دستگیر نمایند.

مرد جوان که ابتدا منکر جنایت سیاه بود زمانی که با مدارک پلیسی روبرو شد لب به اعتراف گگردد: قصد این کار را نداشتم، زمانی که متوجه شدم زن جوان در خانه تنهاست، یک لحظه وسوسه شدم. او را مورد آزار و اذیت قرار دادم و وسایل با ارزش خانه را سرقت کردم.

زمانی که از خانه بیرون آمدم تازه متوجه شدم چه کار اشتباهی نموده ام و از ترس دستگیری و مجازات فرار کردم.

با اعتراف متهم او روانه بازداشتگاه شد و پرونده زن جوان از نظر آزار و اذیت به دادگاه کیفری استان ارجاع شد و از جنبه سرقت در دادسرای ویژه سرقت مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1758

به "جنایت سیاه در خانه زن تنها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنایت سیاه در خانه زن تنها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید