جنون آورترین جت های شخصی جهان (قسمت اول)

به گزارش مجله آیرخ، همواره دارایی های افراد ثروتمند برای دیگران مجذوب کننده است. یکی از این دارایی ها جت شخصی است. برای آشنایی با جنون آور ترین جت های شخصی جهان با خبرنگاران همراه باشید.

جنون آورترین جت های شخصی جهان (قسمت اول)

افراد فهرست ما آنقدر ثروتمند هستند که نمی دانند چگونه پول خود را خرج نمایند. تعدادی از آن ها بیش از یک جت شخصی دارند و تعدادی از آن ها جت هایشان را با طلا تزیین می نمایند. در این فهرست افراد مختلفی از جمله رییس جمهور آمریکا، کارگردان بزرگ سینما و تعداد زیادی هنرمند معروف قرار گرفته است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

1. دونالد ترامپ (Donald Trump)

این مرد کسی نیست که فقط یک هواپیمای خصوصی با ظرفیت 10 تا 15 را داشته باشد. ترامپ در واقع مالک یک بویینگ 757 است. این هواپیمایی است که بویینگ برای خطوط هوایی می سازد و ظرفیت صدها مسافر را دارد.

این یک جت شخصی سازی شده است که سرویس بهداشتی آن با سنگ مرمر پوشیده شده و بیش از یک اتاق خواب دارد. داخل جت با طلا تزیین شده و ارزش آن 95 میلیون دلار است.

2. جان تراولتا (John Travolta)

جان کمی با دیگر افراد فهرست فرق دارد. او در واقع مالک تعداد زیادی جت است. بعلاوه گواهینامه خلبانی نیز دارد که می تواند تمامی جت هایش را شخصا به پرواز در بیاورد.

خانه فوق العاده بزرگ او بیشتر شبیه یک آشیانه هواپیما است. او یک جت کوچک برای سرگرمی، یک جت بزرگ تر برای خانواده و یک بویینگ 707 برای جابه جایی سریع به هرجای جهان دارد. بعلاوه برای او یک فرودگاه مخصوص در نظر گرفته شده است.

3. بیل گیتس (Bill Gates)

با اینکه ارزش خالص دارایی های بیل گیتس به 80 بیلیون دلار می رسد، او یک Bombardier DB700 را برای پروازهای خود انتخاب نموده است. این هواپیما می تواند به هرجای جهان سفر کند و حتی یک بار هم برای سوخت گیری فرود نیاید. ارزش این جت از دیگر جت های افراد ثروتمند بیشتر است.

این بزرگ ترین جت موجود در فهرست ما نیست اما بسیار راحت است.

4. سلن دیان (Celine Dion)

سلن صاحب یک جت شخصی مجذوب کننده است. او بعلاوه یک جزیره شخصی نیز دارد. با وجود ارزش خالص دارایی 400 میلیون دلاری او تقریبا هر آنچه که بخواهد می تواند بخرد.

با وجود یک جت فوق سریع شما راحت تر می توانید به جزیره شخصی و عمارت های خود در سراسر جهان سفر کنید. مگر اینکه بخواهید با کشتی سفر کنید که مسلما سلن دیان آن را هم دارد.

5. اوپرا وینفری (Oprah Winfrey)

اوپرا هم مانند بقیه افراد فهرست یک جت فوق سریع دارد. ارزش خالص دارایی های او 50 میلیون دلار است.

قطعا زندگی راحت تر بود اگر می توانستیم جت شخصیمان را سوار شویم و به سرعت به هرجایی که دلمان می خواست سفر کنیم. اگر زندگی اوپرا را داشتیم حتما داشتن این امتیاز را درک می کردیم.

6. جی زی (Jay Z) و بیانسه (Beyonce)

این زوج کاملا شگفت انگیز هستند. بیانسه در روز پدر یک جت شخصی سفارشی به جی زی هدیه داد.

این جت یک Bambardier Challenger 850 است که یک آشپزخانه کامل و یک اتاق خواب دارد.

7. رومن آبراموویچ (Roman Abramovich)

بویینگ 767 جامبو جت رومن هم یکی دیگر از ولخرجی های واحد هوایی، در حد دونالد ترامپ است. آبراموویچ نهمین مرد ثروتمند روسیه است و تعداد قایق های سرگرمیی و ماشین هایش از جت هایش بیش تر است اما این جت که اسمش راه زن است با همه آن ها فرق دارد و به علت این که یک هواپیمای مسافربری تبلیغاتی است در فهرست قرار گرفته است.

این غول هوایی هیچ محدودیتی ندارد. تعداد زیادی اتاق و سروریس بهداشتی این جت را به یک خانه متحرک تبدیل نموده است. بعلاوه این جت مانند جت های نیروی هوایی، مجهز به سیستم گیریز از موشک است.

8. استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)

حتما داشتن یک جت شخصی، وقتی شما باید به سرتاسر جهان سفر کنید تا فیلم های بزرگی بسازید، راحت تر است. به همین علت است که اسپیلبرگ به فکر خریدن یک Global Express XRS و یک Dassault Falcon 7x افتاد.

وقتی شما دو جت فوق العاده دارید باید برای استفاده از آن ها قرعه کشی کنید.

9. تایلر پری (Tyler Perry)

اگر به دقت نگاه کنید متوجه می شوید که این جت کوچک ترین در میان دیگر جت های فهرست است. داشتن فقط 5 پنجره این حرف را تصدیق می نماید.

اما این جت اوج تجملات است که باعث شده از جت های دیگر گران تر باشد. پرواز در شب با این جت مانند صحنه های فیلم جنگ ستارگان است.

منبع: کجارو / detonate.com
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2138

به "جنون آورترین جت های شخصی جهان (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنون آورترین جت های شخصی جهان (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید