خبرنگاران جذابیت&zwnjهای لیگ قهرمانان اروپا؛ این قسمت یک هشتم نهایی

به گزارش مجله آیرخ، تهران- خبرنگاران- قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و به زودی شاهد هشت جدال جذاب خواهیم بود.

خبرنگاران جذابیت&zwnjهای لیگ قهرمانان اروپا؛ این قسمت یک هشتم نهایی

با ما سفر کنید و با تور اروپا قیمت از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوییس برگزار گردید و 16 تیم حاضر در این مرحله باید در ملاقاتهای رفت و برگشت به مصاف هم بفرایند تا تکلیف هشت تیم راه یافته به یک چهارم نهایی معین گردد.

منچسترسیتی-بروسیا مونشن گلادباخ:

شاگردان پپ گواردیولا به مصاف تیمی می فرایند که در حال حاضر تیم هشتم بوندسلیگا هست و در مرحله گروهی پیروز شد بعد از رئال، عنوان دوم گروهی را به دست بیاورد که اینترمیلان هم در آن حضور داشت. این 2 تیم تا به حال 6 مرتبه به مصاف هم رفته اند سه برد، 2 تساوی و تنها یک شکست برای سیتیزن ها به دست آمده است.

لاتزیو-بایرن مونیخ:

اولین تقابل بایرن مونیخ در برابر لاتزیو در حالی اتفاق می افتد که این تیم پیش از این 40 مرتبه با تیم های ایتالیایی مصاف داشته و حاصل آن 18 برد، 16 باخت و 6 تساوی بوده است. بایرن در این مدت 65 گل زده و 52 بار دروازه اش باز شده است. حالا تیم هانسی فلیک برای تکرار عنوان قهرمانی به قرعه خوبی برخورد نموده است. عملکرد لاتزیو در این فصل بسیار پرفراز و نشیب بوده و باید دید تیم سیمونه اینزاگی یارای مقابل با باواریایی ها را دارد یا خیر.

اتلتیکو مادرید-چلسی:

حالا وقت دریافت انتقام است. چلسی در بازی نیمه نهایی فصل 2013-14 پس از تساوی بدون گل در مادرید، در خانه خود با نتیجه سه بر یک به اتلتی باخت و از صعود به فینال بازماند. حالا بعد از هفت فصل بار دیگر این 2 تیم باید به مصاف هم بفرایند. شرایط کلی شان خوب است و باید دید این بار برنده این جدال حذفی به سود کدام تیم تمام می گردد.

لیورپول-لایپزیش:

مصاف کلوپ برابر کلوپِ جوان. بدون تردید شاهد بازی جذابی خواهیم بود. 2 سرمربی جذاب از 2 نسل متفاوت به ملاقات هم خواهند رفت. کلوپو برای رسیدن به دومین قهرمانی در لیگ قهرمانان با لیورپول باید از سد شگفتی ساز فصل قبل بگذرد. تیمی که پیروز شد تا مرحله نیمه نهایی بالا بیاید. بدون تردید این بازی می تواند همه علاقه مندان به فوتبال را راضی کند.

پورتو-یوونتوس:

جذاب ترین چهره این مسابقه مهدی طارمی است. ستاره ایرانی تیم پورتو این شانس را دارد تا بار دیگر، پس از جام جهانی 2018 مقابل کریستیانو رونالدو مصاف داشته باشد. یووه بالطبع شانس بیشتری برای صعود به دور بعدی دارد. آنها به فرم خوبی هم با پیرلو رسیده اند و در سوی مقابل پورتو آن طراوت فصل پیش را ندارد. فینال جام در جام 1984یکی از تقابل های خاطره انگیز این 2 تیم بود که با رجحان یووه به اتمام رسید.

بارسلونا-پاریسن ژرمن:

بدون تردید اولین چیزی که با در کنار هم قرار دریافت این دو تیم در ذهنمان تداعی می گردد کامبک بزرگی است که آبی اناری ها در سال 2017 زدند و پیروز شدند بازی چهار بر صفر باخته را با نتیجه 6 بر یک عوض نمایند. مهمترین چهره این مسابقه نیمار خواهد بود. بازیکنی که اگر مشکل مصدومیت نداشته باشد تقابل وی با تیم سابقش می تواند بسیار جذاب از آب دربیاید. این 2 تیم 11 بار به مصاف هم رفته اند که پنج برد برای بارسا، سه تساوی و سه پیروزی برای پاریس به دست آمده است.

سویا-دورتموند:

دورتموند حالا بدون لوسین فاوره و با راهنمایی ادین ترزیچ باید خود را آماده رقابت با قهرمان فصل قبل لیگ اروپا کند. تیم یولین لوپتگی در این چند هفته عملکرد خوبی نداشته اما هرطور بود مجوز صعود به یک هشتم نهایی لیگ اروپا را به دست آورد. آنها حالا مقابل تیمی قرار می گیرند که تشنه پیروزیت است و بازیکنان خوبی دارد. به نظر شما کدام یک از این 2 تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهد شد؟

آتالانتا-رئال مادرید:

یک مصاف جالب توجه بین رئال مادرید و دیگر نراتزوریِ ایتالیا. رئال برابر اینترمیلان به 2 برد شیرین رسید و حالا مقابل تیمی قرار می گیردکه فصل قبل همه را شگفت زده کرد اما در این فصل نتوانسته نمایش جالبی داشته باشد. هر 2 تیم به سختی و در هفته آخر مجوز صعود دریافتد اما سبقه و ستاره هایی که در اختیار دارند خواه ناخواه جنگی نابرابر را در ذهن ها متبادر خواهد نمود. رئال با زیدان اصلا دوست ندارد بار دیگر در مرحله یک هشتم نهایی حذف گردد، آن هم به دست تیم کم افتخاری چون آتالانتا.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1553

به "خبرنگاران جذابیت&zwnjهای لیگ قهرمانان اروپا؛ این قسمت یک هشتم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جذابیت&zwnjهای لیگ قهرمانان اروپا؛ این قسمت یک هشتم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید