خبری تازه درباره آزادراه های الکترونیکی کشور

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران : با اتصال چهار آزادراه کشور در روزهای گذشته به شبکه الکترونیکی عوارض، پرداخت عوارض در 11 آزادراه به صورت الکترونیکی فعال شدند و 16 آزادراه دیگر همچنان الکترونیکی نیستند.

خبری تازه درباره آزادراه های الکترونیکی کشور

به گزارش به نقل از خبرآنلاین، در روزهای گذشته محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح مرکز اخذ الکترونیکی عوارض آزادراه کشور از اتصال 11 آزادراه به شبکه الکترونیکی عوارض اطلاع داد و گفت: با چهار آزادراهی که امروز به این شبکه متصل شدند تعداد آزادراه های مجهز به سیستم پرداخت و دریافت عوارض الکترونیکی به عدد 11 رسید و برای افزایش استقبال مردم درصدد هستیم تا سیستم های متنوعی برای پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی طراحی کنیم.

اسلامی اضافه کرد: طی دو سال گذشته همیشه به سمت حمل و نقل هوشمند و هوشمندسازی اتوبان ها و آزادراه های کشور حرکت کردیم و در این راستا پرداخت عوارض آزادراه ها را به صورت الکترونیکی دنبال کردیم تا توقف در باجه های مختلف حذف گردد و مردم سوخت بی رویه مصرف ننموده و در صف ها برای پرداخت نرخ عوارض معطل نشوند.

وزیر راه و شهرسازی بعلاوه از مردم درخواست کرد تا همکاری لازم را برای پرداخت به موقع عوارض آزادراهی به صورت الکترونیکی انجام دهند تا وزارت راه و شهرسازی به تعهد خود نسبت به پرداخت سرمایه های بخش خصوصی عمل نموده و سرمایه سرمایه گذاران زودتر به آن ها برگردد.

البته به گفته وی کسانی که عوارض الکترونیکی خود را پرداخت نمی نمایند براساس قانون مشمول جریمه شده و جریمه های سنگینی هم برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1896

به "خبری تازه درباره آزادراه های الکترونیکی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری تازه درباره آزادراه های الکترونیکی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید