خودروی نو تویوتا، ترکیب مرسدس بنز و بنتلی است!

به گزارش مجله آیرخ، به باور کارشناسان صنعت خودرو، وقت قدرت نمایی تویوتا با خودروی جدیدی که ترکیبی از مرسدس بنز و بنتلی تلقی می گردد، فرارسیده است.

خودروی نو تویوتا، ترکیب مرسدس بنز و بنتلی است!

شاسی بلند نو تویوتا را می توان نمونه ای ژاپنی از رولزرویس یا مرسدس بنز کلاس S تلقی کرد؛ این خودرو با استفاده از موتورهای V8 یک سواری آرام و لذت بخش را برای سرنشینان فراهم می نماید.

به باور کارشناسان این خودرو نو تویوتا که مدل 2023 تویوتا سنچری است، می تواند سهم این غول خودروساز ژاپنی را در بازار جهانی SUVها افزایش دهد؛ بازاری که در حال حاضر از فراری تا مازراتی در حال قدرت نمایی در آن هستند.

تویوتا سنچری که در سال 1967 فراوری شد و تا به امروز نیز روند فراوری آن ادامه داشته است، یک ماشین مجلل و در عین حال اصلاح شده است که به عنوان یک SUV لوکس مشابه بنتلی بنتایگا عمل می نماید.

در قسمت جلویی این خودرو، چهره نمادین آن حفظ شده است و جلوپنجره میله ای افقی و چراغ های جلو مربعی به جای مانده است، بخش پایینی سپر مربع و عضلانی است.

چرخ ها مزین به رینگ های Century هستند، و در قسمت عقب، طراحی جذابی شبیه به بسیاری از SUV های دیگر شکل می گیرد، اما به گونه ای که در لاکچری بودن این خودرو افراطی به خرج نداده است.

تویوتا سنچری کنونی دارای یک پیشرانه هیبریدی با قدرت 425 اسب بخار از یک موتور 5 لیتری V8 و مجموعه هیبریدی است که نسبت مناسبی از قدرت را ارائه می دهد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرادید
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2407

به "خودروی نو تویوتا، ترکیب مرسدس بنز و بنتلی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی نو تویوتا، ترکیب مرسدس بنز و بنتلی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید