دیدار با ستاره دنیای توپ گرد ، سیدورف در فوتبال 120 از زندگی و فوتبال می گوید

به گزارش مجله آیرخ، مشروح گفتگوی اختصاصی با کلارنس سیدورف، ستاره پیشین فوتبال جهان ساعت 23 امروز پنجشنبه از برنامه فوتبال 120 روی آنتن شبکه ورزش می رود.

دیدار با ستاره دنیای توپ گرد ، سیدورف در فوتبال 120 از زندگی و فوتبال می گوید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سیدورف که در سفری تفریحی به ایران آمده بود، پیش از ترک تهران مقابل دوربین سازندگان فوتبال 120 نشست و در آن از زندگی شخصی و دوران حضور حرفه ای در دنیای فوتبال گفت. این گفتگو ساعت 23 در بخشی از برنامه امروز پنجشنبه 23 آبان پخش می شود.

  • سیدورف در برزیل

ستاره پیشین تیم های باشگاهی آژاکس، سمپدوریا، رئال مادرید، اینترمیلان، آث میلان و تیم ملی فوتبال هلند در این گفتگو از دلیل تعداد کم بازی های ملی (14 سال و 87 بازی)، چگونگی منتقل شدن به رئال، آرایش خاص موهایش در دوران حضور در زمین فوتبال و ده ها موضوع جذاب دیگر حرف زده است.

سیدورف 43 ساله در 640 بازی باشگاهی 100 گل زد و 11 گل ملی هم در کارنامه دارد. او فوتبال حرفه ای را در 1992 با آژاکس آغاز کرد و با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. بعد به رئال رفت و این افتخار را تکرار کرد و در دوره 10 ساله حضور در میلان هم دو بار دیگر قهرمانی اروپا را جشن گرفت. سیدورف دو سال پایانی فعالیت در زمین فوتبال را در بوتافوگو در برزیل گذراند و پس از 58 بازی و زدن 16 گل در 2014 بازنشسته شد.

شاید بزرگ ترین حسرت فوتبالی این بازیکن دوست داشتنی نداشتن حتی یک افتخار با تیم ملی هلند باشد. هر چند خودش هم در دوران سرمربیگری در میلان و تیم ملی کامرون به افتخاری نرسید. سیدورف در مدت حضور در تهران با برخی چهره های فوتبالی از جمله علی دایی دیدار کرد. او به بهشت امام رضا(ع) هم سر زد و با گروهی از 150 قهرمان یوسف اصلانی پا به توپ شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 716

به "دیدار با ستاره دنیای توپ گرد ، سیدورف در فوتبال 120 از زندگی و فوتبال می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار با ستاره دنیای توپ گرد ، سیدورف در فوتبال 120 از زندگی و فوتبال می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید