راهی برای ممنوع الخروجی محترمانه استوکس

به گزارش مجله آیرخ، تقوی و باشگاه تراکتورسازی تنها راهکار مشکل بی نظمی استوکس را در این دیده اند که مقدماتی را برای حضور خانواده این بازیکن در ایران فراهم نمایند.

راهی برای ممنوع الخروجی محترمانه استوکس

به گزارش خبرنگاران ، ایستادن مقابل آنتونی استوکس و هری اروین و بیرون گذاشتن آن ها از ترکیب تراکتورسازی، گرچه به شدت مورد تحسین اهالی فوتبال و رسانه نهاده شد اما تنها بخشی از راهی بود که باشگاه تراکتورسازی در مسیر برتری نظم بر مصلحت اندیشی طی نموده بود. محمد تقوی در شرایط مقابل دو بازیکن توانمند اما بی نظم تیمش ایستاد که حداقل با حضور استوکس می توانست آسوده خاطرتر به مصاف پرسپولیس برود. سرمربی تراکتورسازی اما ترجیح داد همین جا بی نظمی بازیکنانش را متوقف کند. کاری که از کمتر سرمربی لیگ برتری برمی آمد را تقوی به بهترین شکل ممکن انجام داد.

با توجه به حساسیت بازی و نبود جانشین مطمئن در خط حمله به نظر می رسید محمد تقوی چاره ای جز بازی دادن به استوکس بی انضباط ندارد ولی او نظم تیمی را به شرایط بازی ترجیح داد و حاضر شد بدون مهاجم بازی کند اما مهاجم بی انضباط تیمش را بازی ندهد.

این اتفاق خیلی ها را به یاد درگیری فصل گذشته فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی در هتل انداخت. روز قبل از بازی تراکتورسازی - پیکان، شاهد درگیری بودیم و فردای آن روز فرزاد حاتمی در ترکیب اصلی تراکتورسازی مشغول بازی بود. رفتاری که در ادامه لیگ برتر اثرات خودش را گذاشت و در طول فصل بارها شاهد بی انضباطی از سوی بازیکنان تراکتورسازی بودیم.

مهم تر از این حرکت تقوی اما تصمیمی بود که برای سرانجام دادن به این بی نظمی ها گرفت. گرچه اروین هم مثل استوکس به دلیل تأخیر در بازگشت به تمرینات جریمه شد اما ماجرای اروین با استوکس متفاوت بود. اروین به گفته خودش به خاطر بیماری نتوانسته بود به تمرینات برگردد که البته این بهانه هم برای تقوی خیلی موجه نبود. ماجرای استوکس اما کمی متفاوت است. او به خاطر خانواده اش همیشه دیرتر به تمرینات بازمی گردد و به نظر می رسد خیلی از بهانه هایش برای تأخیر در بازگشت هم به همین خاطر است.

تقوی و باشگاه تراکتورسازی تنها راه چاره مشکل بی نظمی استوکس را در این دیده اند که مقدماتی را برای حضور خانواده این بازیکن در ایران فراهم نمایند. حضور خانواده این بازیکن باعث می گردد که او نخواهد در هر تعطیلی لیگ برای دیدار با خانواده، راهی کشور خود گردد. البته که این توافق یک توافق کاملاً دو طرفه است و ظاهراً درباره استوکس با موافقت طرف مقابل همراه بوده است.

به همین خاطر در روزهای آینده خانواده این بازیکن در تبریز ساکن می شوند. به این امید که بی نظمی استوکس هم تمام گردد و او نیازی به خروج از کشور برای هر تعطیلی نداشته باشد.

آنتونی استوکس با 8 گل زده تا این هفته از رقابت های لیگ، یکی از بهترین مهاجمان لیگ بوده و تنها مسئله ای که تراکتورسازان با او دارند بی نظمی اش است. در صورتی که این مشکل هم حل گردد، محمد تقوی می تواند یکی از بهترین مهره های لیگ را در اختیار داشته باشد که تهدید بزرگی برای رقیبانش به حساب می آید.

230 + 230 - 9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 179

به "راهی برای ممنوع الخروجی محترمانه استوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهی برای ممنوع الخروجی محترمانه استوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید