روزهای تلخ امید و کاوه ، برف بلژیک را می بینند؟

به گزارش مجله آیرخ، نورافکن و رضایی شرایط مناسبی در شارلروا و بروژ ندارند و همین باعث شده تا اخبار متفاوتی درباره آینده آن ها منتشر گردد.حتی عده ای معتقدند این دو برف بلژیک را هم نخواهند دید.

روزهای تلخ امید و کاوه ، برف بلژیک را می بینند؟

به گزارش خبرنگاران ،کاوه رضایی و امید نورافکن روزهای خوبی را در فوتبال اروپا پشت سر نمی گذارند. کاوه با مصدومیت های پیاپی، فرصت زیادی برای درخشش در ترکیب بروژ به دست نمی آورد و امید هم اکثر بازی های شارلروا را از روی نیمکت تماشا می نماید. البته اوضاع کاوه در بروژ، به مراتب بهتر از جانشین ایرانی اش در شارلروا است. چرا که نورافکن در آستانه جدایی از شارلروا قرار گرفته است. استقلال مشتری پر و پا قرص نورافکن است اما توانایی پرداخت رقم جدایی او را ندارد و به نظر می رسد اگر قرار باشد این مدافع-هافبک به استقلال برگردد، با قراردادی شش ماهه و قرضی خواهد بود. اگر این انتقال رخ دهد، استقلال در سرانجام فصل وضعیت انتقال دائمی نورافکن را آنالیز خواهد نمود.

مهدی بیات، مدیر عامل ایرانی شارلروا درباره وضعیت بازیکنان نیمکت نشین این تیم می گوید: این را می دانیم که چند بازیکن باید از ما خداحافظی نمایند. برخی از آن ها به دلیل کم بازی کردن نتوانستند خودشان را نشان بدهند، بنابراین طبیعی است که در جدایی آن ها تفکر بیشتری کنیم. نورافکن از جمله این بازیکنان است که حدود دو هفته قبل نام شان رسانه ای شد.

در آن سوی بلژیک شرایط کاوه رضایی بهتر از نورافکن است اما شباهت بسیاری به هم وطنش دارد. کاوه که با 5 میلیون یورو به بروژ پیوسته است، بازی های کلیدی این تیم را بدون عملکردی تحسین برانگیز به اتمام می رساند و آن چه او در زمین بازی ارائه می دهد، پایین تر از انتظارات باشگاه است.

طرفداران بروژ در شبکه های اجتماعی از پرداخت 5 میلیون یورو برای بازیکنی مثل کاوه رضایی شگفت زده هستند و معتقدند بازی او آن طور که باید در ترکیب تیم بلژیکی به چشم نمی آید. سایت فوتبال نیوز بلژیک در آخرین نظرسنجی خود، نظر کاربران را درباره عملکرد کاوه رضایی این گونه مطرح نموده است: آیا هنوز به کاوه رضایی اعتقاد دارید؟ 70 درصد از حاضران در این نظرسنجی، کاوه رضایی را گزینه ای نامناسب برای آینده باشگاه بروژ می دانند. با این حال، خرید گران قیمت بروژ هنوز فرصت زیادی برای ثابت کردن خودش دارد، در حالی که امید نورفکن هر روز به پوشیدن دوباره پیراهن استقلال نزدیک تر می گردد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 176

به "روزهای تلخ امید و کاوه ، برف بلژیک را می بینند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای تلخ امید و کاوه ، برف بلژیک را می بینند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید