سازندگان مدیوم روی یک بازی عظیم ترسناک و معروف کار می نمایند

به گزارش مجله آیرخ، مدیر استودیو لهستانی بلوبر تیم (Bloober Team) که به تازگی بازی ویدیویی ترسناک The Medium را برای کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس و کامپیوترهای شخصی منتشر نموده، در گفتگوی اخیر خود گفت که این استودیو در حال کار روی یک بازی ترسناک دیگر است که برای ساخت آن با یک ناشر معروف بازی های ویدیویی همکاری می نماید.

سازندگان مدیوم روی یک بازی عظیم ترسناک و معروف کار می نمایند

پیوتر بابیانو، مدیرعامل استودیو بلوبر تیم، در بخشی از مصاحبه اخیر خود با سایت GameIndustry.biz بیان نموده است که آن ها بیش از یک سال است که با یک ناشر معروف این صنعت روی یک عنوان ترسناک کار می نمایند.

  • تریلر گیم پلی The Medium

بابیانو در ادامه صحبت های خود می گوید که لزوما همه پروژه های بعدی این استودیو، بازی های ترسناکی نخواهند بود بلکه شاید بتوان بیشتر آن ها را در ژانر تریلر یا مهیج قرار داد. آن ها چنین تصمیمی را گرفته اند تا بتوانند گستر ه مخاطبان آثارشان را هم بیشتر نمایند. البته اگر بخواهیم آثار قبلی این استودیو را هم در نظر بگیریم، المان های ژانر تریلر بیشتر خودنمایی می نمایند. او می گوید:

استودیو بلوبر تیم چندی پیش بازی The Medium که طبق ادعای سازندگانش مایه های ترس روان شناختی را در خود دارد، برای کنسول های نسل بعدی ایکس باکس و کامپیوترها عرضه نموده است. تعیین نیست که پروژه بعدی این استودیو لهستانی چه خواهد بود اما گیمرها حدس و گمان هایی می زنند که شاید این استودیو مشغول ساخت اثری با موضوع بازی سایلنت هیل باشد و در واقع منظور از آن ناشر معروف هم شرکت کونامی بوده است. اگرچه دلیل اصلی این برآورد به این خاطر است که مدت زیادی است شایعه بازگشت سری سایلنت هیل وجود دارد، اما اگر برخی از گفته ها و شواهد را کنار هم بگذاریم، شاید تا حدی این برآورد دور از انتظار نباشد. ابتدا اینکه به نظر برخی بازی مدیوم کم وبیش شباهت هایی با فضای سایلنت هیل دارد، به خصوص موسیقی های آنکه ساخته آکیرا یامائوکا بوده است. یامائوکا را غالبا به خلق آهنگ های مجموعه سایلنت هیل هم می شناسند. او چندی پیش در مصاحبه ای که البته مدتی بعد از انتشارش، پاک شد، اشاره نموده بود که بازی بعدی او در تابستان معرفی خواهد شد. البته ممکن است کار بعدی او ربطی به استودیو بلوبر تیم نداشته باشد.

نکته بعدی که می تواند ذهن ما را به سوی سایلنت هیل بکشاند، این است که توصیف گفته شده تا حد زیادی می تواند با وضع فعلی این مجموعه همخوانی داشته باشد. برخی از ناشرها به نظر نمی رسد که برنامه جدی برای احیای مجموعه های ترسناک خود داشته باشند، به خصوص عنوان ترسناکی که به آثار بلوبر تیم نزدیکی داشته باشد یا اینکه شرکت هایی مثل کپکام هم چندین تیم برای توسعه بازی معروف ترسناک خود (رزیدنت اویل) دارند. از آن سمت، پس از رفتن کوجیما و از آن سمت ادامه نیافتن سری کسلوانیا، به غیر از سری بازی فوتبالی PES چیزی از تیم های توسعه کونامی ندیده ایم. در این شرایط، اگر کونامی بخواهد اثری در رابطه با سایلنت هیل خلق کند، عجیب نیست که به سراغ یک استودیو دیگر برود. در صورت این همکاری، آن سورپرایز گفته شده هم تا حدی محقق می گردد.

البته، از آنجایی که استودیو بلوبر تیم فقط به یک اثر ترسناک اشاره نموده، احتمالاتی هم وجود دارد که این اثر معروف لایسنس شده ای از خارج از صنعت بازی های ویدیویی باشد که با یک ناشر معروف فراوری شده یا اینکه این اثر کاملا جدید و تازه ای باشد که یک ناشر خاص آن را به انتشار می رساند.

با وجود این، فعلا همه این ها حدس و گمان است و باید تا معرفی پروژه بعدی این استودیو منتظر بمانیم. نظر شما چیست؟ به نظر شما استودیو Bloober Team مشغول ساخت چه اثری است؟

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1691

به "سازندگان مدیوم روی یک بازی عظیم ترسناک و معروف کار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان مدیوم روی یک بازی عظیم ترسناک و معروف کار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید