سجادی: جوایز مدال آوران گوانگژو با حضور رئیس جمهور اهدا می گردد

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران: معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان کشورمان از اهدای جوایز مدال آوران بازی های آسیایی گوانگژو در حضور رئیس جمهور اطلاع داد.

سجادی: جوایز مدال آوران گوانگژو با حضور رئیس جمهور اهدا می گردد

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نصرالله سجادی که در مسابقه رکوردگیری ملی پوشان وزنه برداری حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت: ورزشکاران وزنه برداری مدت زیادی است که در اردوها حضور دارند و آنها توانسته اند تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند و در این مدت نیز زحمات زیادی کشیده اند.

وی با اشاره به مسابقه رکوردگیری، اضافه کرد: در رکوردگیری امروز (دوشنبه) ورزشکاران توانستند آمار خوبی را از خود به جا بگذارند و با توجه به مدت زمان باقی مانده تا مسابقات آسیایی اینچئون با آمادگی خوبی در مسابقه رکوردگیری ظاهر شدند.

معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان کشورمان با بیان اینکه وزنه برداری جزو رشته های ورزشی مدال آور ایران است، اظهار داشت: امیدواریم این بار نیز ورزشکاران ما در رشته وزنه برداری و البته با رقابتی سالم بتوانند نتایج خوبی را در مسابقات آسیایی کسب نمایند.

سجادی همچنین در پاسخ به این سؤال که جوایز مدال آوران بازی های آسیایی دوره قبلی (گوانگژو) چه زمانی به ورزشکاران اهدا خواهد شد، گفت: قرار شده این مراسم در تاریخی بین 15 تا 20 شهریور با حضور رئیس جمهور محترم برگزار گردد و جوایز ورزشکاران بازی های آسیایی گوانگژو را اهدا کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 366

به "سجادی: جوایز مدال آوران گوانگژو با حضور رئیس جمهور اهدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: جوایز مدال آوران گوانگژو با حضور رئیس جمهور اهدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید