سوارز: مسی می توانست کار منچسترسیتی را سخت کند

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران: مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا معتقد است با وجود پیروزی تیمش در خانه منچسترسیتی، نماینده انگلیس از نتیجه بازی راضی است.

سوارز: مسی می توانست کار منچسترسیتی را سخت کند

به گزارش خبرنگاران، لوئیز سوارز، ستاره بارسلونا در شب پیروزی 2 بر یک این تیم در خانه منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که هر 2 گل کاتالان ها را به ثمر رساند، تأکید کرد که با وجود پیروزی آبی و اناری ها، من سیتی هنوز شانس برگرداندن ورق به سود خود در بازی برگشت را دارد.

بارسلونا می توانست تا با افزایش اختلافش با من سیتی به 2 گل تقریباً از بابت صعود آسوده خاطر گردد اما لیونل مسی با هدر دادن یک پنالتی این فرصت را از کاتالان ها گرفت، فرصتی که سوارز می گوید اگر هم تیمی آرژانتینی اش قدر آن را بهتر می دانست، کار نماینده انگلیس تقریباً تمام می شد.

سوارز در گفت وگو با شبکه ITV در پاسخ به این سؤال که آیا منچسترسیتی ممکن است از نتیجه بازی راضی باشد، گفت: فکر می کنم این طور باشد، چرا که اگر من سیتی 3 بر یک می باخت، جبران آن در بازی برگشت بسیار سخت می شد اما حالا نتیجه 2 بر یک برای این تیم نتیجه خوبی محسوب می گردد.

سوارز در شرایطی با 2 گل خود زمینه ساز پیروزی کاتالان ها شد که از بدو ورودش به بارسا در تابستان امسال نتوانسته بود در یک بازی بیش از یک گل بزند و در مجموع تعداد گل هایش کمتر از آنچه تصور می شد، بوده است.

مهاجم پیشین لیورپول با اعتراف به اینکه مقابل منچسترسیتی بهترین بازی اش را از زمان انتقال به نیوکمپ انجام داده، بیان کرد: مطمئن نیستم اما شاید این بهترین بازی ام بوده باشد. من در تمام بازی ها کوشش می کنم با گل های مهمی که می زنم به تیم یاری کنم و از این بابت خوشحالم. مهمترین چیز اما این است که تیم برد. نتیجه ای که رقم خورد نتیجه ای که رقم خورد به ما برای بازی برگشت آرامش خاطر بیشتری می دهد و با این حال با کیفیتی که بازی منچسترسیتی دارد شما هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که چه اتفاقی می تواند در آن بازی رخ دهد.

بازی برگشت تیم های منچسترسیتی و بارسلونا 27 اسفند در استادیوم نیوکمپ برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 898

به "سوارز: مسی می توانست کار منچسترسیتی را سخت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوارز: مسی می توانست کار منچسترسیتی را سخت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید