صدور مجدد گواهی نامه 17025 ISO، IEC طبق ویرایش جدید (2017) مدیریت کیفیت آزمایشگاه مجتمع فولاد صنعت بناب

به گزارش مجله آیرخ، جلسه افتتاحیه ممیزی دریافت گواهینامه 17025طبق ویرایش جدید (2017)ISO/IEC روز پنجشنبه مورخه 7 اسفند ماه با حضور مدیرعامل، معاونت مهندسی، مدیر ارشد ساخت و تولید، مسئولین آزمایشگاه و تضمین کیفیت، ممیزی نهایی (صدورمجدد) سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه مطابق با الزامات استانداردISO/IEC 17025 صورت پذیرفت .

صدور مجدد گواهی نامه 17025 ISO، IEC طبق ویرایش جدید (2017) مدیریت کیفیت آزمایشگاه مجتمع فولاد صنعت بناب

جلسه افتتاحیه ممیزی دریافت گواهینامه 17025طبق ویرایش جدید (2017)ISO/IEC روز پنجشنبه مورخه 7 اسفند ماه با حضور مدیرعامل، معاونت مهندسی، مدیر ارشد ساخت و تولید، مسئولین آزمایشگاه و تضمین کیفیت، ممیزی نهایی (صدورمجدد) سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه مطابق با الزامات استانداردISO/IEC 17025 صورت پذیرفت .

بابک علیزاد شهیر مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مجتمع در جلسه افتتاحیه این ممیزی گفت : با توجه به شرایط مناسب و رو به رشد مجتمع که در سالجاری وجود داشته است و جایگاه خوب محصولات این مجتمع در بازارهای داخلی و خارجی و رکوردهای کسب شده در تولید و فروش و صادرات که طبیعتا کیفیت بالای محصولات تولیدی و استقبال از آن این نتایج را در بر داشته است و توانستیم عنوان صادر نماینده نمونه را نیز کسب کنیم.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مجتمع رعایت قواعد و استانداردها در تولید محصول کیفی را مهم دانست و افزود : اهتمام و توجه ویژه ای در رعایت کامل و اخذ استانداردهای لازم داشته ایم و با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب و تجهیز آزمایشگاه های موجود در شرکت نظارت مداوم و کنترل های لازم در تولید محصولات انجام می گیرد و خوشنامی برند شاهین در بازارهای داخلی بر همین اساس و با ارائه محصولی با کیفیت بالاست.

در ادامه این جلسه با حضور مهندس قاسمی سر ممیز و نماینده و تیم ممیز، به ساز و کارهای مهم در فرآیند ممیزی توسط تیم ممیزی نماینده پرداخته شد و آغاز ممیزی با بازدید از آزمایشگاهها آغاز شد و در این فرآیند تمامی مدارک گردآوری شده، مواد و تجهیزات استفاده شده و فرآیندهای مرتبط با دامنه اظهار شده و در دو قالب الزامات کیفی و فنی توسط تیم ممیزی مورد بررسی قرار گرفت.

در نهایت جلسه اختتامیه با حضور نمایندگان و تیم ممیزی و معاونین و مدیران واحد های مختلف با ارائه تعدادی از یافته های حاصله در طول فرآیند ممیزی و اعلام قابل قبول بودن نتایج استقرار 17025 ISO/IEC در واحد آزمایشگاه توسط این گروه ممیزی، صدورمجددگواهینامه طبق ویرایش جدید (2017) مورد تائید قرار گرفت.

شایان ذکر است که اهمیت این استاندارد و به کار گیری آن باعث خواهد شد که :

- پذیرش آزمایشگاه در سطح ملی و بین المللی (صادرات)

- ارتقاء تصویر ذهنی بازار از آزمایشگاه و امکان جذب مشتریان جدید که الزام دارند خدمات آزمون خود را از مراجع تائید صلاحیت شده دریافت نمایند.

- کاهش هزینه های مرتبط با شکایات مشتریان، تکرار و سایر موارد مرتبط

- تصمیم گیری بر مبنای واقعیت و تسهیل در پذیرش نتایج آزمون

روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1746

به "صدور مجدد گواهی نامه 17025 ISO، IEC طبق ویرایش جدید (2017) مدیریت کیفیت آزمایشگاه مجتمع فولاد صنعت بناب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجدد گواهی نامه 17025 ISO، IEC طبق ویرایش جدید (2017) مدیریت کیفیت آزمایشگاه مجتمع فولاد صنعت بناب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید