فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: در تمرینات فردی مشکلاتی داریم، در حال حاضر منچسترسیتی قدرتمندتر از ماست

به گزارش مجله آیرخ، فوتبال دنیا - مائوریتزیو ساری از تیمش انتظار یک بازی برتر در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس را دارد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: در تمرینات فردی مشکلاتی داریم، در حال حاضر منچسترسیتی قدرتمندتر از ماست

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری در نشست خبری پیش از بازی حساس هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام به ستایش از رقیب پرداخت.

سرمربی چلسی در این باره گفت: در حال حاضر در جدول تیمی بالاتر از همه به نام منچسترسیتی وجود دارد. تیم خوب بعدی، لیورپول است. 4، 5 تیم برای صندلی های بعدی می جنگند. بعضی اوقات شگفتی هایی نیز به وجود می آید. فکر می کنم در تمرینات فردی مشکلاتی داریم. بازیکنان بسیار مهمی داریم که در یک فصل، 75 بازی را پشت سر می گذارند. این مشکل بزرگی است. 16 بازیکن در بازی های ملی داشتیم.برای بردن تیم خوب تاتنهام باید برترین بازی ممکن را انجام دهیم.

ساری درباره منچسترسیتی اضافه نمود: در حال حاضر نمی توانیم به قهرمانی لیگ فکر کنیم.منچسترسیتی تیم قدرتمندتری نسبت به ماست. باید سخت کار کنیم تا این فاصله را کم کنیم اما همچنان این فاصله وجود دارد. قادر به انجام این کار هستیم اما در یک فصل، فکر نمی کنم بتوانیم 30 امتیاز اختلاف فصل گذشته را جبران کنیم. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 170

به "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: در تمرینات فردی مشکلاتی داریم، در حال حاضر منچسترسیتی قدرتمندتر از ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: در تمرینات فردی مشکلاتی داریم، در حال حاضر منچسترسیتی قدرتمندتر از ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید