فوت و فن تبلیغات کاندیدا های انتخاباتی با ارسال پیامک انبوه و پنل اس ام اس

به گزارش مجله آیرخ، با نزدیک شدن به زمان انتخابات نمایندگان مجلس قصد داریم در این مقاله نکاتی ارزشمند از جمله معرفی ابزار های تبلیغاتی و نحوه معین شعار تبلیغاتی متناسب به همراه روش های تبلیغاتی را ارایه کنیم

فوت و فن تبلیغات کاندیدا های انتخاباتی با ارسال پیامک انبوه و پنل اس ام اس

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، با نزدیک شدن به زمان انتخابات کنندگان مجلس قصد داریم در این مقاله نکاتی ارزشمند از جمله معرفی ابزارهای تبلیغاتی و نحوه مشخص شعار تبلیغاتی متناسب به همراه روش های تبلیغاتی را ارایه کنیم

در میان ابزارهای اطلاع رسانی با توجه به زمان 7 روزه جهت تبلیغات ، مهمترین وضروریترین و سریعترین و کم هزینه ترین ابزار ارتباطی میان کاندیدا و مردم پنل اس ام اس است تا هم به واسطه آن پیغام ها و شعارهای تبلیغاتی خود را ارسال کند و هم به واسطه آن در خصوص اهداف و درخواستهای مردم نظر سنجی کند

پس از قبل از هر چیز یک پنل اس ام اس انبوه تبلیغاتی مطمئن با امکانات زیر تهیه کنید :

  • امکان نظرسنجی از مخاطبین
  • امکان ارسال اس ام اس انتخاباتی
  • -ارسال انبوه پیغامک منطقه ای ، استانی و شهری ، ارسال به فایل
  • -مشاهده کامل پیغام های ارسالی و دریافتی ، مشاهده دلیوری پیغام ها
  • امکان بازگشت کامل پیغامکهای مسدود تبلیغاتی
  • امکان دسته بندی ارسالها
  • امکان ارسال به دفترچه تلفن و ایجاد گروهها و اوسالهای گروهی

توصیه ما به شما سامانه پیغامک www.0098sms.com است

قبل از اینکه نحوه صحیح استفاده از پنل اس ام اس جهت تاثیر گذاری را آموزش دهیم درباره دیگر اقدامات همانند:

تهیه شعار، مقاله ، عکس مناسب از خود ، تراکت ، کلیپ ، رنگ انتخاباتی و وبلاگ و سایت صحبت می کنیم

تهیه شعار انتخاباتی

هر کننده ای متناسب با دغدغه های شهر خود می بایستی شعاری داشته باشد.

ویژگیهای شعار انتخاباتی برای کاندیدهای انتخابات :

  • به صورت مثبت با افعال مثبت باشد.
  • شعار بهتر است کوتاه باشد.
  • ندایی از یک شکوفایی و تغییر را داشته باشد.
  • از یک آهنگ و تراز متنی برخوردار باشد.
  • از کلمات ساده و عامیانه و جامعه پسند استفاده شود نه کلماتی که احتیاج به ترجمه دارد.
  • شعارهای پیروز از 3 تا نهایت تا 7 کلمه تشکیل می شود .
  • تکراری نباشد.
  • با شرایط فعلی جامعه و حال و روز فعلی جامعه همخوانی داشته باشد .

تهیه متن و مقاله

متنی و رزومه ای به همراه استدلال ، دلیل ، سوال و پاسخ در خصوص تغییرات و عملکرد خود تهیه کنید.

تصورکنید در میان جمعی قرار گرفته اید که هزاران سوال درباره چگونگی عملکرد از شما می پرسند و شما می بایست در برابر همه این سوالها دلیل و پاسخ مناسبی داشته باشید از آمار واعداد و منابع واقعی جهت ارائه داشته باشید.

در مقاله های خود به محیط زیست ، بهداشت ، خانوادها ، زنان ، بچه ها ، مسائل شغلی و اجتماعی اهمیت زیادی دهید و از تکراری بودن مباحث و کپی برداری خودداری کنید.

انتخاب عکس مناسب

ظاهر و پوزیشن شما در عکس بسیار مهم می باشد سعی نماید به صورت آنچه جامعه هدف از شما انتظار دارد در عکس ظاهر شوید اگر جامعه فرد خوش تیپ و آراسته را می پسندد سعی نمایید آراسته باشید و اگر فردی با ظاهری ساده می خواهند سعی نمایید در عکس خود ساده به نظر بیایید.

حتما با عکاس و مشاور خود جهت چگونگی نگاه ها و جهت نگاه در عکس مشاوره نمایید زیرا یکی از نکات مهم در عکس کنندگان انتخاباتی افق دید است که چشم و نگاه آنها چه جهتی را دنبال می نماید.

انتخاب رنگ

پس از یک شعار خوب و گیرا انتخاب رنگ بسیار مهم می باشد.

رنگ را می بایستی بر اساس احساسات روز جامعه هدف خود انتخاب نمایید این که چه رنگی تبلیغات شما را در ذهن مخاطب ثبت می نماید احتیاج به یک کارشناس جامعه شناس و اجتماعی دارد تا با آنالیز محیط به شما پیشنهاد نماید از چه رنگی استفاده نمایید.

تراکت

در تراکت ها از عکس خود و رنگ انتخابی و شعار خود استفاده نمایید اگر قرار است تغییری در جامعه ایجاد کنید بهتر آن تغییر به صورت پیش فرض درست شود و در تراکت چاپ شود. به صورت مثال اگر قرار است مکانی را آباد نمایید تصویر فرضی از آبادانی آنجا طراحی نمایید و در تراکت چاپ کنید و یا عکسی از پیروزیت و پیروزی خود در پروژه ای را عنوان نمایید.

البته با وجود شبکه های اجتماعی و سیستم های پیغام رسانی الکترونیکی تراکت تاثیر آنچنانی در دنیای امروز ندارد حتی در کشورهای توسعه یافته بدلیل تاثیر منفی در محیط زیست و درختان روش محبوبی شناخته نمیشود و حتی به گونه ای تبلیغات منفی محسوب می شود!

راه اندازی وبلاگ و یا وب سایت

  • سایت و وبلاگ بزرگترین و مهمترین پل ارتباطی شما با مخاطبین می باشد.
  • فراوری محتوا مهمترین قسمت سایت است.
  • طراحی ساده و هماهنگی با رنگ انتخاباتی بسیار تاثیرگذار است.
  • به ریسپانسیو بودن سایت دقت نمایید. زیرا با توجه به اینکه کاربران فعلی اکثرا با موبایل وب گردی می کنند و یا از شبکه های اجتماعی موبایل به سایت شما لینک می شوند ریسپانسیو بودن بسیار مهم می باشد.
  • سئو نمودن سایت به شکلی که جستجو گرها سایت شما را به مخاطبین در صفحه اول خود معرفی کنند.
  • امکان نظر دهی و تعامل در سایت خود را از قلم نیاندازید.
  • امکان دریافت ایده و نقدها و پیشنهادات.
  • فیلد سوال: در سایت خود از مراجعه کنندگان بپرسید اگر شما کننده می شدید برای جامعه خود چه می کردید؟
  • در سایت رزومه خود را به صورت مدیا قرار دهید.
  • در ارتباط با مسائل اجتماعی ، محیط زیست ، زنان ، بچه ها ، جمعیت ، جوانان ، خانواده نقطه نظرات خود را عنوان نمایید و راهکارهایی برای زیبا زیستن ارائه نمایید و همچنین به دیدگاه ها توجه کنید و جواب آنها را بدهید.
  • علایق خود را به هنرمندان و ورزشکاران نشان دهید و از آنها دفاع نمایید.
  • طرفداری و جهت گیری سیاستی خود را همراه با جو فعلی جامعه هموار سازید.
  • مقاله های مفید تهیه نمایید.
  • در سایت خود در ارتباط با تاریخ و اجتماع و جغرافیا شهر خود اظهار نظر نمایید.
  • از کنندگان پیروز دنیا و ایران و چهره های سرشناس که تاثیر مثبتی در زندگی انسانها داشتن یاد کنید.

تهیه کلیپ

ساخت کلیپ با وجود گسترش مدیا و موبایلهای هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بطور کلی مدیا تاثیر فوق العاده ای بر حواس پنج گانه افراد می گذارد.

مهمترین ویژگیهای مدیا :

  • نمایش دغدغه جامعه و راهکار شما
  • استفاده از شعار
  • حداکثر زمان 30 تا 60 ثانیه
  • صحبت درباره آنچه قرار تغییر دهید : مشکل را نمایش دهید
  • ساخت انیمیشن فرضی از تغییراتی که شما خواهانش می باشید
  • رزومه خود و پیروزیتهای تحصیلی و شغلی و.. را به شکل ویدیو در بیارید

ابزارهای تبلیغاتی جهت انتشار تبلیغات

شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی بهترین راه چاره برای تبلیغات انتخابات مجلس را ارائه میدهند.

کوشش کنید در شبکه های اجتماعی جهت برقراری و تعامل با جامعه پایگاهی داشته باشید از مقاله های ,محتوا , کلیپ ها و شعارهایی که تهیه نمودید استفاده نمایید و به تعامل با مردم بپردازید کاربران مجازی را به سایت و وبلاگ خود لینک دهید.

پنل اس ام اس

به وسیله پنل اس ام اس شعارها ,اهداف , اخبار و لینک های ارتباطی خود در شبکه های اجتماعی را اطلاع رسانی نمایید.

تبلیغات محیطی

تبلیغات در بیلبوردها شهری و یا اتوبوس ها همراه با شعار و رنگ انتخاباتی.

روزنامه ها

از روزنامه ها جهت انتشار اخبار و رزومه خود و مقاله های خود استفاده نمایید.

شبکه های تلویزیونی

در شبکه های تلویزیونی محلی خود حضور پیدا کنید.

تراکتها

سعی نمایید تراکتها خود را در یک پاکت نامه پست و ارسال نمایید.

ایمیل سنترها

از ایمیل سنترها برای انتشار لینکها ، اخبار ، لینکها و مقاله های خود استفاده نمایید.

برگزاری جلسات و مهمانی ها

سعی نمایید جلساتی ترتیب دهید و بازاریان شهر و دانشجویان را جهت اهداف و همچنین جامعه کارآفرینان را به تعامل دعوت نمایید.

سایتها و وبلاگها

مقاله خود را در وبلاگها و سایتهای محلی و خبری خود انتشار دهید.

نکته مهم

بهترین ابزار برای تبلیغات مجلس و اطلاع رسانی انتخاباتی پنل اس ام اس است که مهمترین نقش را بازی می نماید و بهترین تاثیرگذاری را دارد. چرا که در مدت زمان کوتاه 7 روزه تبلیغات ، قادر به ارسال و اطلاع رسانی سریع اهداف با سرعت بسیار بالا و کم هزینه به مخاطبین است .

  • ارسال شعار کاندیدا با نام کاندیدا به شهر خود
  • ارسال فعالیتهای کلیدی صورت گرفته کاندیدا
  • ارسال اقداماتی که قرار است انجام شود
  • ارسال لینک شبکه های اجتماعی و سایتها و وبلاگ خود به شهر و مخاطبین
  • امکان نظر سنجی از مخاطبین به واسطه پنل اس ام اس به طور مثال آیا از فلان تغییر راضی هستید یا خیر با ارسال عدد فلان به سر شماره ... نظر خود را عنوان کنید
  • پرسش از شهروندان چه تغییر شهری الان مورد احتیاج شما است لطفا به شماره .... پیغامک کنید
  • در زمان تبلیغات با توجه به محدودیت 7 روز توصیه می شود هر کننده هر روز و یا حتی دوبار در روز پیغامک ارسال کند
  • در صورت وجود تولد و یا شهادت فرد خاصی و یا عید خاصی کننده تبریک و یا تسلیت خود را به واسطه اس ام اس ارسال کند

چه طور پیغامی با چه متنی ارسال کنیم

پیغام ها کلا به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند :

پیغامک ارزشی با محتوا ارزشمند

پیغامک سریالی یا موضوعی

پیغامک تبلیغاتی

  • محتوای پیغامک ارزشی چیست :

به پیغامکی گفته میشود که از مطلب مهم و ارزشمند برخوردار است و فهمیدن آن برای مخاطب ارزش ایجاد می نماید این نوع پیغام ها بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب دارد

پیغام های ارزشی همانند :

اخبارهای منفی و بد تاثیر منفی بر روح و ذهن و اهداف انسان می گذارد ....

بیکاری یکی از دلایل افسردگی و دوری فرد از اجتماع است که....

آلودگی هوا از بزرگترین مسائل شهری است برای جلوگیری از مضرات آن می بایست ....

ورزش مهمترین عامل سلامتی است...

تاثیر اقتصاد پاک بر جامعه تا سلامتی جامعه ......

  • پیغام های سریالی یا موضوعی و یا ارزشی سریالی

به پیغامی گفته میشود که به صورت سریال وار و طی چند پیغامک در خصوص داستان و یا موضوعی اطلاع رسانی می شود

به طور مثال :

امروز اولین روز معرفی خود به شما هستم امیدوارم قادر به انجام مسئولیتی باشم که به شما وعده می دهم در این هفت روز معارفه در خصوص طرحها و اهداف خود با شما همراه می شوم

به صورت داستانی و ارزشی :

تاریخ شهر ما اینگونه بوده و این چنین شهر ما شکل گرفته است شهر ما ابتدا با نیاکانی .....

  • پیغام تبلیغاتی :

پیغام با محتوای تبلیغاتی که باز به چند دسته دارد و به صورت مستقیم چیزی را به گیرنده معرفی می نماید

هوای پاک زندگی پاک

نام کاندیدا

نکاتی مهم برای انتخاب پنل اس ام اس:

  • دقت کنید که از پنل اس ام اس اصلی بهره ببرید نه از پنل های زیر مجموعه
  • دارای سرور اختصاصی از داخل ایران جهت امنیت باشد
  • دارای اینماد باشد
  • از سابقه فعالیت درخشان برخوردار باشد
  • نمایش دلیوری کامل و بازگشت پیغامکهای مسدود تبلیغاتی را داشته باشد
  • و از امکانات کامل دلیوری وارسال منطقه ای و هدفمند کشوری و شهری و نظرسنجی از مخاطبین و دسته بندی گروهی و ارسال فایل برخوردار باشد

ما توصیه می کنیم برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی و اس ام اس انتخاباتی از ویژگی های منحصربه فرد پنل اس ام اس سایت www.0098sms.com بهره ببرید .

منبع : ویرلن

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 853

به "فوت و فن تبلیغات کاندیدا های انتخاباتی با ارسال پیامک انبوه و پنل اس ام اس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت و فن تبلیغات کاندیدا های انتخاباتی با ارسال پیامک انبوه و پنل اس ام اس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید