لیگ قهرمانان اروپا، آتالانتا نیمی از راه صعود را طی کرد ، تحقیر نایب قهرمان در لندن

به گزارش مجله آیرخ، در ادامه دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تیم های لایپزیگ و آتالانتا با رجحان مقابل تاتنهام و والنسیا شانس صعود خود را برای رفتن به یک چهارم نهایی افزایش دادند.

لیگ قهرمانان اروپا، آتالانتا نیمی از راه صعود را طی کرد ، تحقیر نایب قهرمان در لندن

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لایپزیگ تیم شگفتی ساز این فصل بوندس لیگا در لیگ قهرمانان اروپا نیز این موفقیت را تداوم بخشید ودر مصاف با تاتنهام با پنالتی ورنر در دقیقه 58 به فزونی یک - صفر رسید. از نکات مهم این ملاقات غیبت چند ستاره سرشناس تاتنهام مصدومیت و اعتراض شدید دله آلی به تعویضش در دقیه 65 رو نیمکت بود که ابتدا بطری آب و سپس کفشش را محکم به زمین کوبید و بار ها نیز این تصویر از سوی شبکه های ماهواره ای پخش شد. در این ملاقات هوگو لوریس دروازه بان و کاپیتان تاتنهام به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

تاتنهام برای بازی برگشت کار بسیا دشواری را درپیش خواهد داشت وشاید نایب قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا خیلی زود از گردونه رقابت ها خارج گردد.

در بازی دیگر این مرحله آتالانتا در ادامه شگفتی سازی هایش در استادیوم سن سیرو چهار بریک والنسیا را برد و به صعود نزدیک شد. هاتبوئر در دقیقه 16 و ایلیسیچ در دقیقه 42 برای آتالانتا گل زدند و این تیم با فزونی 2 - صفر به رختکن رفت. فرایند خوب میزبان در نیمه دوم هم ادامه یافت و این تیم 2 بار دیگر توسط فرولر در دقیقه 57 و هاتبوئر در دقیقه 62 به گل رسید. والنسیا با تنها گل چریشف در دقیقه 66 از اختلاف کاست و در نهایت آتالانتا به فزونی 4 - یک دست یافت.

  • یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ شکست لیورپول و پاری سن ژرمن
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 952

به "لیگ قهرمانان اروپا، آتالانتا نیمی از راه صعود را طی کرد ، تحقیر نایب قهرمان در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، آتالانتا نیمی از راه صعود را طی کرد ، تحقیر نایب قهرمان در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید