مدیر باشگاه اینتر: می توانستیم هالند را با 2 میلیون یورو بخرم، اشتباه خودم بود که او را نخریدم

به گزارش مجله آیرخ، مدیر اجرایی باشگاه اینتر مدعی شد که در زمان فعالیت در یوونتوس می توانست مهاجم فعلی بوروسیا دورتموند را برای بانوی پیر به خدمت بگیرد.

مدیر باشگاه اینتر: می توانستیم هالند را با 2 میلیون یورو بخرم، اشتباه خودم بود که او را نخریدم

به گزارش خبرنگاران، جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر در گفت و گو با نشریه گاتزتا دلواسپورت فاش کرد زمانی که به اسم مدیراجرایی در باشگاه یوونتوس فعالیت می کرد می توانست ارلینگ هالند را به خدمت بگیرد و لازم هم نبود پول زیادی بابت خرید او بپردازد اما اشتباه او و همکارانش باعث شد که نتوانند این ستاره نروژی را که آن موقع در تیم مولد کشورش توپ می زد، جذب نمایند.

ماروتا در این خصوص گفت: یکی از بزرگترین اشتباهات دوران کاری من که بابت افسوی می خورم، به خدمت نگرفتن هالند بود. من آن موقع مدیراجرایی باشگاه یوونتوس بودم و ما این فرصت را داشتیم که با پرداخت 2 میلیون یورو او را از تیم مولد بخریم. در واقع به خرید او نزدیک هم شده بودیم. الان اما تماشا هالند در سری A غیرممکن است. هیچ یک از باشگاه های ایتالیایی آنقدر پول ندارند که بخواهند او را در تابستان سال آینده به خدمت بگیرند.

هالند پس از ترک تیم مولد، به تیم سالزبورگ اتریش پیوست و پس از آن هم به دورتموند ملحق شد. او در دوران حضورش در هر یک از این دو تیم، برترین گلزن آنها در رقابت های داخلی و اروپایی بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2013

به "مدیر باشگاه اینتر: می توانستیم هالند را با 2 میلیون یورو بخرم، اشتباه خودم بود که او را نخریدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر باشگاه اینتر: می توانستیم هالند را با 2 میلیون یورو بخرم، اشتباه خودم بود که او را نخریدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید