مرحله دوم پویش کتابخوانی 20 و20 آغاز شد

به گزارش مجله آیرخ، عباس باباخانیان، مدیر امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به حمایت پویش کتابخوانی 20 و 20 از جشنواره نوجوونیم، گفت: با توجه به اجرای پیروز فاز اول پویش کتابخوانی 20 و20 فاز دوم این پویش همزمان با جشنواره نوجوونیم، آغاز شد.

مرحله دوم پویش کتابخوانی 20 و20 آغاز شد

وی اضافه نمود: در مرحله دوم، از نوجوانان و علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی دعوت شد با پیوستن خود و اعضای خانواده به این پویش؛ هر شب ساعت 20 به مدت 20 دقیقه مطالعه کنند و دیگر دوستان و آشنایان را نیز به پیوستن به پویش و مطالعه کتاب، دعوت کنند.

وی با اشاره به استقبال پُرشور مخاطبان از مرحله نخست پویش در سال گذشته، عنوان نمود: این پویش با استقبال پُرشور نوجوانان و جوانان و قشر کتابخوان همراه شد؛ بنابراین مرحله دوم آن در سال جاری آغاز کردیم.

باباخانیان با بیان اینکه هفته گذشته همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره نوجوونیم بیش از 18 عنوان کتاب های موضوعی ویژه نوجوانان در 2 هزار و 350 نسخه به برگزیدگان جشنواره اهدا شد، ادامه داد: پوسته گرافیکی پویش به منظور پیوستن برگزیدگان جشنواره به پویش و بارگذاری در صفحات مجازی و شبکه شاد، در اختیار نوجوانان قرار داده شد.

وی ادامه داد: معرفی نامه عضویت رایگان در کتابخانه های سازمان به همه برگزیدگان جشنواره اهدا شد و نوجوانان با ثبت نام در نزدیکترین کتابخانه محل سکونت، می توانند از خدمات و امکانات کتابخانه های سازمان در منطقه ها 22 گانه شهر تهران، رایگان استفاده کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کرده یا با شماره 96653462 تماس بگیرند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2392

به "مرحله دوم پویش کتابخوانی 20 و20 آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله دوم پویش کتابخوانی 20 و20 آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید